Змішання сезонів, шоу і білий колір. Чим запам’ятався Ukrainian Fashion Week формату NO Season Season
Минулого тижня в Україні пройшов Український тиждень моди. У цьому році він був особливим — частина дизайнерів показала колекції поза сезоном.
Черговий сезон Ukrainian Fashion Week припав на пандемію коронавірусу, що не могло не позначитися на його проведенні: сам тиждень виявився трохи коротшим — з 31 серпня до 3 вересня, помітно зменшилася кількість дизайнерів, які показали свої колекції на подіумі, зменшилася кількість гостей у залі, проте тепла і сонячна погода дозволила розмістити у дворику Мистецького Арсеналу великий екран, щоб гості могли насолоджуватися показами на свіжому повітрі, а хол прикрасили гарні ємності із антисептиком, дизайн яких розробила художник костюмів Леся Патока. Скористатися ним міг кожен.

На відміну від світових тижнів моди, організатори Ukrainian Fashion Week вирішили провести тиждень моди наживо, і однією з головних цілей було підтримати дизайнерів у такий складний час, давши їм можливість показати чи актуальну колекцію, чи, як і мало бути, колекцію весна-літо 2021. Також пріоритетним завданнями стали підтримка молодих дизайнерів і розвиток напряму сталої моди Sustainable Fashion. Покази колекцій і події, які пройшли на тижні моди, можна зараз подивитися на каналі Novy Channel в YouTube.

У межах тижня моди відбулося також кілька окремих подій. Свої колекції показали фіналісти конкурсу молодих дизайнерів і члени журі визначили чотирьох переможців.
На подіумі UFW показали колекцію одягу для столичних комунальників, над якою працювали молоді українські дизайнери Володимир Демчинський, Ядвіга Нетикша, Софія Русинович і Кирило Харитонцев. Головною зіркою на подіумі став Володимир Кличко.
Також під час Ukrainian Fashion Week стали відомі переможці Fashion Film Festival Kyiv 2020, який проходив з 10 червня до 3 вересня в форматі онлайн.
Однією із найяскравіших подій тижня моди став показ Івана Фролова, на якому дизайнер показав колекцію, яку він презентував у шоу-румі в межах Паризького тижня моди осінь-зима 2020−21 наприкінці лютого 2020 року. А з початком пандемії коронавірусу в Україні дизайнер переорієнтував свої потужності на пошиття захисних костюмів для українських медиків. Показану колекцію couture-to-wear, що отримала назву AZUCAR, складно укласти в якісь рамки і віднести до будь-яких тенденцій. Іван Фролов з тих дизайнерів, які задають тон, а у вбранні з представленої колекції з’явилася на шоу Танці з зірками Тіна Кароль.

Білий колір
Білий колір був королем на подіумі в сезоні поза сезоном. Його цитували всі без винятку дизайнери, а в колекціях Олени Буреніної він домінував, змагаючись з її улюбленим чорним, так само як і Тетяни Земскової та Олени Ворожбит. А також у колекціях Анни Арутюнової, Roussin та ін.


Вічний чорний
Універсальний чорний ніколи не здасть позиції. І, звичайно, дизайнери не обійшли його увагою, тим паче, що у багатьох чорний — це формуючий колір, як у Annette Gortz і Juliya Kros. Цей колір пасує до вбрання в мінімалістичному крої, і для складних багатошарових конструкцій сорочок, піджаків, суконь, брюк та ін.


Яскраві цитати
Попри формат NO Season Season быльшість дизайнерів віддали перевагу (або були готові) показувати колекції за планом, тобто весна-літо 2021. Тому в колекціях багато яскравих плям. У Олени Буреніної, FRBTK (Fresh Fashion) і Darja Donezz — це пастельно-рожевий, у Vorozhbyt&Zemskova та Juliya Kros — приглушений синій, у Rybalko — яскравий синій.


Ставка на шоу й осмислене споживання
У той час, як відомий майстер шоу Іван Фролов вибрав у цьому сезоні формат традиційного показу, показами в форматі шоу дивували інші дизайнери. Так, український бренд Roussin показав колекцію в форматі street art культури, а білі речі в колекції стали полотном, на якому сама дизайнер Софія Русанович особисто створювала малюнки під час показу. Це один бік шоу.
Другий його бік — це етичне ставлення до навколишнього середовища. У показі брали участь речі, створені з recycled-плівки, а також 100% біорозкладаних і пакетів GoGreen, що компостуються, перетворивши моделі з одягу на арт-об'єкт.

У своєму шоу бренд Dzhus також звернув увагу на осмислене споживання, представивши колекцію Ecopack. У ній дизайнер Ірина Джус інтерпретувала візуальні і структурні особливості коробок, пакетів і обгорток. А більшість речей у колекції є трансформерами — частина з них модифікується у зручні сумки.

Перформанс за участю театру тіней Teulis показала українська художниця ZINAIDA — так вона презентувала колекцію хусток з авторським принтом Матуся. У ній вона поєднала традиційні українські орнаменти із символікою Батьківщини-Матері.

Погляд на піджак
Нечастий дизайнер відмовить собі в задоволенні продемонструвати майстерність на одному з найскладніших предметів гардероба — піджаку. Тим паче, що той ніколи не вийде з моди, а із сезону в сезон дизайнери експериментують з його кроєм і розмірами. У цьому сезоні ми побачили укорочені і подовжені піджаки, приталені і безформні, оверсайз, піджаки-сукні і піджаки з рукавами складної конструкції.


Для чоловіків
Окремий тиждень моди із показом чоловічих колекцій в Україні ще робити рано, але все більше дизайнерів орієнтуються в створенні модного одягу зокрема і для чоловіків. У цьому сезоні чоловіків не обійшли увагою Elena Burenina, Roussin, Iron Thread та ін.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

матеріалів розділу Life