Мистецтво створювати розкіш. Леді Гага стала обличчям Tiffany & Co
Артистка взяла участь у рекламній кампанії Легендарний стиль і представила колекцію Tiffany City HardWear.
«Ньюйоркці народжуються з усвідомленням того, що Tiffany – це краще з кращого. Tiffany - це місце, де народжується диво. Бренд - справжня легенда, але при цьому він рухається вперед і еволюціонує. Для мене Tiffany це справжнє втілення класичної американської прикраси», - заявила Гага, коментуючи співпрацю з брендом.


В рамках масштабної рекламної кампанії бренд випустить міні-фільм з Гагою, в якому вона розповідає про свій творчий шлях і захоплення ювелірним Домом, який подарував світу культові прикраси. Ролик буде показаний 5 лютого під час 51-го Супербоула — фінальної гри за звання чемпіона Національної футбольної ліги США.
Тим часом, у мережі з'явилася коротка версія міні-фільму, в якому американська зірка розповідає про свій стиль, а також про любов до змін і експериментів з власною зовнішністю.
«Я люблю змінюватися. Це частина мене», - каже Гага.
Стиль рекламної кампанії розробляла команда Tiffany спільно з Грейс Коддінгтон – культовим стилістом і англійською музою американської моди. Знімав кампейн британський фешн-фотограф Девід Сімс.
У Tiffany відзначають, що нова колекція City HardWear була натхненна архівним унісекс-браслетом 1971 року і символізує силу і дух сучасної жінки. У новій лінійці, яка надійде в продаж на офіційному сайті Будинку з 2 травня і в бутіках бренду з 28 квітня, представлені сережки, кільця, кольє і підвіски.
- Дивіться також: Відомі топ-моделі знялися в рекламі Tiffany & Co






Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE у Facebook та Вконтакті
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

матеріалів розділу Life