Мистецтво створювати розкіш. Леді Гага стала обличчям Tiffany & Co

1 лютого 2017, 12:37
Американська співачка Леді Гага стала обличчям нової колекції ювелірного Дому моди Tiffany & Co, яка буде представлена цієї весни

Артистка взяла участь у рекламній кампанії Легендарний стиль і представила колекцію Tiffany City HardWear.

«Ньюйоркці народжуються з усвідомленням того, що Tiffany – це краще з кращого. Tiffany - це місце, де народжується диво. Бренд - справжня легенда, але при цьому він рухається вперед і еволюціонує. Для мене Tiffany це справжнє втілення класичної американської прикраси», - заявила Гага, коментуючи співпрацю з брендом.

Відео дня

В рамках масштабної рекламної кампанії бренд випустить міні-фільм з Гагою, в якому вона розповідає про свій творчий шлях і захоплення ювелірним Домом, який подарував світу культові прикраси. Ролик буде показаний 5 лютого під час 51-го Супербоула — фінальної гри за звання чемпіона Національної футбольної ліги США.

Тим часом, у мережі з'явилася коротка версія міні-фільму, в якому американська зірка розповідає про свій стиль, а також про любов до змін і експериментів з власною зовнішністю.

«Я люблю змінюватися. Це частина мене», - каже Гага.

Стиль рекламної кампанії розробляла команда Tiffany спільно з Грейс Коддінгтон – культовим стилістом і англійською музою американської моди. Знімав кампейн британський фешн-фотограф Девід Сімс.

У Tiffany відзначають, що нова колекція City HardWear була натхненна архівним унісекс-браслетом 1971 року і символізує силу і дух сучасної жінки. У новій лінійці, яка надійде в продаж на офіційному сайті Будинку з 2 травня і в бутіках бренду з 28 квітня, представлені сережки, кільця, кольє і підвіски.

Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE у Facebook та Вконтакті

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Life
Залишайтесь в курсі подій з життя зірок, нових рецептів, краси та моди
Щосереди
Показати ще новини
Радіо НВ
X