Мілла Йовович знялася в елегантному фотосеті для реклами португальських ювелірних брендів

16 листопада 2016, 14:55
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке
Відома актриса Мілла Йовович очолила міжнародну рекламну кампанію португальських ювелірних брендів, створену за підтримки Асоціації ювелірних виробів та годинної майстерності Португалії AORP

Рекламна кампанія є частиною інтернаціоналізації ювелірної продукції і стратегії AORP стимулювання експорту на найближчі п'ять років, в рамках якої сектор ювелірних виробів розраховує досягти експорту в розмірі 150 млн євро.

Відео дня

Зокрема, Йовович з'явилася на рекламних кадрах шести португальських ювелірних брендів, включаючи Eleutério, Leitão & Irmão, Luísa Rosas, Mimata, Monseo і Rare Jewellery.

«Наша головна мета полягає в тому, щоб кампанія набула розголосу в глобальному масштабі. Мілла Йовович чудово відповідає тому образу, який ми шукали. Зйомки фотосесії проходили в Порту, і вона була в захваті від нашої країни і наших ювелірних виробів», - зазначила генеральний секретар асоціації Фатіма Сантуш.



Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE у Facebook та Вконтакті

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Life
Залишайтесь в курсі подій з життя зірок, нових рецептів, краси та моди
Щосереди
Показати ще новини
Радіо НВ
X