Мілла Йовович стала обличчям французького бренду Balmain
42-річна американська актриса і модель українського походження Мілла Йовович представила рекламну кампанію сезону осінь-зима 2018/2019 французького модного бренду Balmain.
Як обличчя дизайнерського бренду Мілла Йовович пробує себе не вперше. Раніше актриса знімалася для Chanel, Isabel Marant, L'Oreal і Marc Jacobs.
Над кампанією Balmain осінь-зима 2018/2019 працювали фотограф Енн Лі, режисер Джейк Нава і креативний директор бренду Олів'є Рустен.
Для демонстрації нової колекції Balmain Мілла Йовович приміряла міні-сукні в стилі 1980-х, брючні костюми, вбрання кислотних відтінків і кольору металік.
«Я дуже сумніваюся, що хтось інший зміг би представити цю кампанію краще, ніж Мілла, - каже Олів'є Рустен, - Я виріс на фільмах з Міллою, був просто одержимий П'ятим елементом, і, звісно, працювати з нею - для мене велика честь. Крім того, що вона талановита актриса, вона ще й ідеальне втілення сильної та впевненої в собі жінки».
Йовович, у свою чергу, зазначила, що дуже рада стати частиною команди Balmain, і що вона отримала колосальне задоволення від процесу зйомок.
Мілла Йовович продає будинок в Беверлі-Хіллз за 4,5 млн доларів
Мілла Йовович знялася в фотоісторії Еллен фон Унверт









Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE в Facebook і Instagram