Мі-мі-мішки. Beauty-колаборація Moschino і Sephora
Європейський косметичний бренд Sephora спільно з Moschino випускає першу колекцію декоративної косметики. Упаковки і флакони нових засобів оформили у вигляді вже культових золотих ведмедів. Упаковки з іграшковими ведмедиками приховують в собі компактний хайлайтер, блиск для губ (його можна носити як медальйон), набір пензлів, дві палетки тіней і дзеркальце.

На цей раз креативний директор марки Джеремі Скотт зробив ставку на доступність колекції, тому ціни не перевищують 40 євро.



Читайте також: Сім секретів правильного макіяжу від жінок, які виглядають молодшими за свої роки
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

матеріалів розділу Life