Марк Джейкобс знявся в б'юті-кампанії на підтримку ЛГБТ-спільноти

22 червня 2018, 18:35

Косметична лінія бренду Marc Jacobs випустила кампанію для соцмереж під хештегом #GratefulNotHateful ( «Подяка без ненависті»).

Як повідомляє LA Times, кампанія присвячена місяцю підтримки ЛГБТ-спільноти. Її обличчям став сам Марк Джейкобс, також в зйомках взяли участь моделі і інфлюенсери, що підтримують ЛГБТ. Marc Jacobs Beauty також повідомляють, що передадуть $100 000 кільком благодійним фондам - ​​наприклад, Sage, Le Refuge і інституту сімейної психотерапії Ackerman Institute for the Family.

Відео дня

«Вам не потрібно чекати параду, ви можете знайти способи зробити це кожен день у своєму житті, і хтось почує», - сказав Джейкобс в своїй заяві.

Марк Джейкобс був головним доповідачем на саміті краси WWG в 2018 році. Дизайнер розповів про свій творчий процес, підхід до соціальних мереж і майбутніх запусках, які включають новий аромат і догляд за шкірою Marc Jacobs Beauty.

Читайте також: Це офіційно. Дженніфер Лоуренс стала обличчям нового аромату Dior

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Life
Залишайтесь в курсі подій з життя зірок, нових рецептів, краси та моди
Щосереди
Показати ще новини
Радіо НВ
X