Обійшов Chanel і Hermes. Louis Vuitton визнано найдорожчим брендом 2019 року

12 червня 2019, 12:51

Французький будинок моди Louis Vuitton очолив рейтинг найдорожчих брендів класу люкс BrandZ, який щорічно складається рекламним холдингом WPP і дослідницькою компанією Kantar Millward.

Активи преміальної модної марки, яка є частиною міжнародного холдингу LVMH, склали $47,2 млрд. Бренд обійшов у рейтингу такі авторитетні будинки моди, як Chanel і Hermes, які розмістилися на другій і третій позиціях з активами в розмірі $37 і $31 млрд відповідно.

Відео дня

Аналітики відзначають, що успіху Louis Vuitton на ринку сприяли креативний директор відділу жіночого одягу — відомий модельєр Ніколя Гескьєр, а також американський дизайнер Вірджіл Абло, який очолює відділ чоловічої моди.

До десятки найдорожчих брендів класу люкс також увійшли Gucci ($25,3 млрд), Rolex ($8,4 млрд), Cartier ($6 млрд), Burberry ($4,7 млрд), Dior ($4,7 млрд), Saint Laurent ($3,6 млрд) і Prada ($3,5 млрд).

Варто зазначити, що результати дослідження BrandZ Top Global Brands свідчать про те, що в 2019 році люксовий сегмент показав загальне зростання на 29 відсотків.

Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE в Facebook

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X