Нова інтерпретація Берджеса. Valentino зняв рекламу в стилі Механічного апельсина

22 червня 2017, 09:57
Valentino зняв рекламний ролик нової осінньо-зимової колекції в стилі фільму Механічний апельсин Стенлі Кубрика

Режисер ролика Кес Глозьер дає власну інтерпретацію панк-культури і поведінки радикалів Лондона, які ігнорують правила і мають непередбачуваністю, передає Buro 24/7. За сюжетом головні герої йдуть у будинок престарілих, щоб зіграти з бабусями і дідусями в лото за чашкою чаю.

Відео дня

Над колекцією працював головний креативний директор П'єрпаоло Піччолі разом з британським панк-художником Джеймі Рейдом, який раніше розробляв обкладинки альбомів для Sex Pistols. На піджаках і светрах красуються слогани Рейда, серед яких: Reclaim your heritage. Beauty is a birthright (Поверніться до витоків. Краса - невід'ємне право) і It seemed to be the end until the next begging (Здавалося, що настав кінець, але прийшло нове начало).



Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE в Facebook

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Life
Залишайтесь в курсі подій з життя зірок, нових рецептів, краси та моди
Щосереди
Показати ще новини
Радіо НВ
X