LOEWE: в унісон з природою і мистецтвом

29 березня 2019, 13:23
Новини компаній
Модний іспанський будинок Loewe переживає масштабний ребрендинг (Фото:LOEWE)

Модний іспанський будинок Loewe переживає масштабний ребрендинг (Фото:LOEWE)

Модний іспанський будинок Loewe переживає масштабний ребрендинг, що торкнувся й парфумерного напряму. Представляючи свої аромати, бренд запрошує нас до щирого діалогу про те, як знайти шлях до себе, взявши в провідники природу і мистецтво.

Образно кажучи, людський нюх – відкриті двері душі, непідвладні логічному контролю. В силу цього справжні парфумерні композиції завжди тісно пов'язані з нашими емоціями. Ми вибираємо їх інтуїтивно, а коли знаходимо «саме ту», отримуємо від цієї знахідки справжню насолоду. І все тому, що обраний аромат, стаючи частиною особистісного коду, допомагає кожному з нас розкритися для себе і для інших найприроднішим чином.

Відео дня

Джерела натхнення

У 1972 році Модний будинок Loewe відкриває парфумерну лінію і представляє свій перший аромат L de Loewe, який приносить успіх. З того моменту і до наших днів бренд підходить до створення своїх ароматів зі справжньою пристрастю, спираючись на глибоке розуміння природності і тонкощів парфумерного мистецтва.

На цей раз джерелом для натхнення стала творчість німецького фотографа, скульптора і художника Карла Блоссфельдта (1865-1932), одержимого ідеєю відшукати ідеальну можливість для вираження найдрібніших деталей природної краси. Як фотограф, він зосередився на рослинах і зібрав величезну колекцію знімків, подорожуючи півднем Європи і Північною Африкою. Блоссфельдт з особливою увагою вдивлявся в природні форми рослин, захоплюючись силою і красою їх функціональної досконалості.

Вибір «свого» аромату завжди залишається за вами. Але інтрига в тому, що він непередбачуваний, коли мова йде про Loewe!

Такі й аромати, створені парфумерами Loewe. У них немає нічого наносного. Вони мають унікальний характер і яскраво виражену індивідуальність. І кожна колекція знаходить своє особисте втілення в творчості Карла Блоссфельдта.

Ще однією людиною, що подарувала натхнення Loewe, став сучасний фотограф-документаліст Арно Рафаель Мінккінен, професор мистецтв Лоуелського університету в Массачусетсі і доцент Університету Аалто в Гельсінкі. Його приголомшливі чорно-білі портрети, де людина постає голим ою на тлі природи, дозволяють досліджувати себе і своє місце в світі. Таке візуальне дослідження приводить глядача до усвідомлення того, що всі ми – діти природи. У роботах Мінккінена немає ні краплі брехні – тільки такі чисті емоції, як спокій, захоплення, смуток або любов.

Мистецтво бути собою

LOEWE
Фото: LOEWE

SOLO LOEWE – чоловічі аромати, що представляють іспанську культуру крізь призму сучасності. У фокусі уваги – емоційний баланс і гармонія. У світі пристрастей і протиріч життя кожного чоловіка просто немислиме без збалансованого настрою душі. Аромати з колекції SOLO LOEWE тонко нагадують: справжня елегантність гармонійно поєднує в собі серйозність і почуття гумору, а хороший смак допомагає впоратися з дрібними вадами.

SOLO ELLA – перший парфум для жінок в колекції LOEWE SOLO, який був створений в 2018 році. Це дивовижний монолог про контрасти жіночої душі. Наші сучасниці володіють сильним характером і впевненістю в собі, як і раніше прагнучи залишатися жіночними. Ось чому ароматна композиція вражає контрастними поєднаннями, римуючи квіткову ніжність з могутністю каменю і потужну енергію лісів з легкими фруктовими нотками.

Сімейство ароматів AURA LOEWE – це гімн жіночому магнетизму, таємничості і елегантності. Саме ці риси характеру служать жінкам зразком для наслідування, а художникам – джерелом для натхнення. Колекція AURA LOEWE була створена на знак поваги до цінностей цього іспанського бренду, заснованого понад 170 років тому.

AGUA DE LOEWE Ella і AGUA DE LOEWE El – ароматний дует для Неї і для Нього. Єдиний світ, який став дуальним, знайшовши чоловіче і жіноче начало. Вона безтурботна і непередбачувана, Він – щирий і харизматичний, і весь світ біля їх ніг.

QUIZAS – в перекладі з іспанської «Можливо». Назва цього аромату навіяна популярною піснею «Quizas, Quizas, Quizas», яку написав у 1947 році кубинець Освальдо Фарре. Захоплива історія гри в спокусу, де жінка відіграє провідну роль, встановлюючи свої правила. Тонкий гумор і інтрига флірту, втілені в складній композиції.

7 LOEWE – чудова сімка, число, яке ми зустрічаємо постійно: 7 днів тижня, 7 чудес світу, 7 кольорів веселки... І 7 унікальних елементів, отриманих в результаті дуже складного і тонкого виробничого процесу! Вони ніколи раніше не застосовувалися в парфумерії класу люкс. Інноваційність в тому, що формула аромату створена на молекулярному рівні. Парфумерна композиція втілює чоловічу сміливість і силу, які притаманні справжнім іспанським тореадорам.

Вибір «свого» аромату завжди залишається за вами. Але інтрига в тому, що він непередбачуваний, коли мова йде про Loewe !

https://www.letu.ua/browse/brandProducts.jsp?q_brandId=55&N=4149218934

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X