Легкий модний шопінг. Instagram почав тестувати власну систему онлайн-покупок
Соціальна мережа Instagram оголосила: функція, що дозволяє здійснювати покупки прямо з соцмережі, над якою компанія працювала кілька років, вже тестується.
Сьогодні, 19 березня, соціальна мережа Instagram представила систему покупок, завдяки якій можна купити вподобаний вам продукт, не виходячи з мережі. Досить вибрати потрібний товар, і тоді з'явиться кнопка Оформити замовлення в Instagram, яка дозволить вибрати розмір і колір, а потім заповнити електронну пошту, платіжну інформацію та адресу доставки. Інформація збережеться і її можна буде використовувати для подальших покупок. Також у користувача буде можливість відстежувати стан покупки, а повідомлення про відправку і покупку він буде отримувати також в Instagram.

Поки система покупок тестується в бета-версії тільки для користувачів у США. До неї підключені 23 модні бренди і серед них Adidas, Balmain, Burberry, Dior, H & M, Michael Kors, Nike, NYX Cosmetics, Oscar de la Renta, Prada і ін.
Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE в Facebook
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.