Lacoste відмовився від фірмового логотипу, щоб привернути увагу до тварин, що зникають

2 березня 2018, 12:21

Французький бренд Lacoste об'єднався з Міжнародним союзом охорони природи (International Union for Conservation of Nature (IUCN) для створення лімітованої колекції на підтримку видів тварин, що зникають.

До колекції увійшло десять білих поло, на яких традиційний логотип бренду - зелений крокодил - замінений зображеннями тварин, які перебувають на межі зникнення.

Відео дня

Усього випущено 1775 поло, при цьому кількість кожного виду сорочки відповідає популяції тварини, яка зображена на ній. Наприклад, світова популяція північних тонкотілих лемурів налічує 50 особин - таким же тиражем випущено поло із зображенням цього виду.

Крім лемура, колекція Lacoste присвячена таким тваринам, як суматранський тигр, каліфорнійський кондор, анегадська ігуана, саола, східний чорний номаскус, яванський носоріг, какапо, бірманська кровельна черепаха і каліфорнійська морська свиня.

Усі гроші від продажу лімітованої колекції підуть на захист видів тварин, що зникають.

Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE в Facebook

Редактор: Марія Кабацій

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X