Курс на Діджитал. Люксові бренди скорочують об'єм реклами в пресі і переходять в інтернет
Згідно з даними компанії Zenith Media, з 2013 до 2016 року витрати на діджитал-рекламу зросли на 63%. Індустрія лакшері брендів витратила на просування в інтернеті більше одного мільярда доларів, пише видання. У той же час витрати на рекламу в друкованих виданнях скоротилися на 8%. За три роки було витрачено 2.6 млн доларів.
Незважаючи на те, що велика частина рекламного бюджету поки що витрачається на друковані видання, бренди бачать перевагу в інтернеті і поступово розвивають свої кампанії в цьому напрямку. Це дозволяє безпосередньо комунікувати з аудиторією і клієнтами, краще розуміти їхні бажання і настрою за допомогою інтерактиву в соціальних мережах. За словами Іенра Роджерса, глави діджитал-підрозділу транснаціональної компанії LVMH, їх головна мета - зробити інтернет пріоритетною майданчиком для реклами в найближчі роки.
Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE в Facebook