Б’юті-позитив. Косметичні бренди приберуть з опису слово «нормальний»

11 березня 2021, 10:49
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

З упаковок брендів, які належать компанії Unilever, зокрема Dove, Rexona, Axe, приберуть слово «нормальний», а також заборонять надмірне редагування фотографій моделей.

Unilever, один з найбільших світових б'юті-концернів, якому належать такі бренди як Dove, Rexona, Axe, Sunsilk, прибере слово «нормальний» з упаковок косметики і товарів особистої гігіенти, а це понад 200 найменувань.

Відео дня

За словами представників компанії, це рішення було прийняте за результатами опитувань, які виявили, що слово «нормальний» змушує людей відчувати себе недостатньо привабливими.

Таким чином компанія бере курс на так званий б'юті-позитив, в рамках якого вона встановлює для себе ряд прогресивних зобов'язань, ключовими складовими якого стануть справедливість, інклюзивність і екологічна стійкість для планети в цілому.

«Рішення відмовитися від слова "нормальний" - це один з багатьох кроків, які ми робимо, щоб кинути виклик вузьким ідеалам краси, оскільки ми працюємо, щоб допомогти покласти край дискримінації і виступати за більш всеосяжне бачення краси», - сказано в пресрелізі компанії.

Також в Unilever не займатимуться надмірним редагуванням фігур, об'ємів, пропорцій та кольору шкіри людини, яка буде зображена в рекламі бренду, і збільшать кількість рекламних оголошень, в яких будуть зображені люди з різних груп, які недостатньо представлені в рекламі.

Редактор: Юлія Найденко

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Life
Залишайтесь в курсі подій з життя зірок, нових рецептів, краси та моди
Щосереди
Показати ще новини
Радіо НВ
X