Київський OSTRIV концептуального одягу: кращі осінні моделі

Для всіх, хто цінує високу якість і справжній стріт-вер (Фото:Фото; OSTRIV)
Поза трендами в усі часи — теплі й витривалі куртки.
Тактичний одяг в Україні донедавна не міг похвалитися стильним дизайном. Але концепт-стор OSTRIV довів, що поєднати естетику й практичність можна в найкращих традиціях туманного Альбіону, мінливої Італії чи технологічної Америки.

Варіанти осіннього стріт-веру від OSTRIV
Проти української негоди врятують осінні куртки від брендів Barbour і CP Company. Стратегічний одяг цих виробників привернув увагу не тільки мисливців і рибалок. Все більше жителів мегаполісів обирають надійні куртки, що рятують від дощу, вітру, снігу. Приваблює і витриманий дизайн, й ергономічність, і продуманість форм.
Бренд Barbour має більш ніж 100-літню історію. Англійський смак, новітні технології, надвисока якість — лише мала частина того, що вкладено в продукцію. Куртки від бренду зроблено із натуральної шерсті, поліаміда й вощеної бавовни.

Такі матеріали запобігають намоканню, чудово утримують тепло тіла й не продуваються. На вибір стримані осінні кольори, мінімум яскравих декоративних елементів. Кожна деталь дібрана з думкою про споживача. Ідеологія англійців — робити функціональні речі, не забуваючи про фірмовий столітній стиль і якість.
● «Крім Barbour існує ще низка брендів, у яких люди живуть, а не виглядають — красиво, вбрано, статусно, дорого» (Сергій Татарчук, співвласник простору OSTRIV)
Такою є CP Company, візитівкою якої стала модель куртки з «окулярами» на капюшоні та запʼясті — для наручного годинника. Такий верхній одяг незамінний для активного відпочинку. З 1974 року італійці розробляють інноваційну амуніцію для негоди. Крім роботи з матеріалами й формами, бренд експериментує з дизайном: куртки з зовнішнім вʼязаним покриттям, звичні дуті (схожі на пуховики), моделі під парку.

Чому обирають одяг від Barbour, CP Company та інших брендів в Ostriv
Фірмові речі вигідно відрізняються довговічністю. Купуючи верхній одяг, джинси чи аксесуар можна бути впевненим у ньому на 100%. Висока ціна повністю виправдана якістю — один раз заплативши за куртку, ви носитимете її 5, 10 чи 15 років.
Оригінальна продукція сертифікована, має гарантію й повністю відповідає потребам покупця. З брендовим тактичним одягом ви забуваєте про зламані блискавки, протерті кишені чи надірвану підкладку.
● «Я думаю, іноді людина платить за тренд… а іноді люди платять за якість, за міцність, за таку ось штуку, коли один раз придбав міську сумку компанії Filson і можеш не міняти її все життя» (Євгеній Рибковський, співвласник концептуального магазину OSTRIV)
Так можна сказати про кожну річ в асортименті. Дібрані тільки найкращі світові бренди, що мають концепцію та історію, не жертвують якістю та стилем в імʼя мінливої моди. Ви знайдете класичні моделі пальто, капелюхів, які носили ще в XIX ст. А також «вічні» куртки, парки від брендів, що десятиліттями виробляють тактичний одяг для активного відпочинку.


Ідея концептуальної крамниці
OSTRIV — це:
● приємні знижки на фірмову продукцію від зарубіжних брендів;
● можливість приміряти уподобану модель, насолоджуючись кавою від професійного баристи;
● ательє та арт-простір, де працюють знавці своєї справи;
● місце не тільки для одягу, а й для душі.
Зайшовши в магазин, ви потрапите в атмосферу релаксу, де неспішно можна шукати саме ту модель, яку бажаєте знайти. В асортименті поєднано історію минулого й кращі надбання сучасного. Наразі магазин цікавий не тільки для любителів рибалки й мисливства, а для всіх, хто цінує високу якість і справжній стріт-вер.