Імерсивно-театралізоване шоу. H&M покаже нову подіумну колекцію в пустелі

6 лютого 2019, 12:01

Шведський бренд H&M перенесе показ нової подіумної колекції Studio з подіумів Паризького Тижня моди в пустелю в штаті Арізона.

Запуск колекції весна/літо 2019 року об'єднає в собі моду й імерсивний театр, а сам показ відбудеться 11 березня, під час триденної поїздки в пустелю Седона, повідомляє Fashionunited.

Відео дня

У заяві компанії йдеться, що колекція буде представлена «серією захоплюючих подій», в «захоплюючому новому контексті», який «перетворить гостей на учасників».

Колекція надійде в продаж 21 березня (Фото: H & M)
Колекція надійде в продаж 21 березня / Фото: H & M

«Ми сподіваємося, що наші гості отримають унікальний досвід від участі в імерсивному театралізованому дійстві, яке ми підготували, і що наші клієнти, в свою чергу, зможуть побачити нову колекцію, до якої увійшли практичні речі з відтінком гламуру, натхненні пристрастю до подорожей», - зазначила глава відділу креативного маркетингу і комунікацій H&M Каттіс Барке.

Шоу було розроблено у співпраці з креативним агентством Sunshine і продюсерським агентством Prodject, на чолі з лондонським креативним консультантом Конні Харрісон, що спеціалізується на створенні імерсивних заходів.

Нова весняно-літня колекція H&M Studio надійде в продаж 21 березня.

Читайте також: Від Мішель Обами до Сари Джесіки Паркер. Знаменитості, які одягаються в H&M

Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE в Facebook

Редактор: Марія Кабацій
Показати ще новини
Радіо НВ
X