H&M відмовилися від ретуші фото моделей у купальниках

30 липня 2018, 10:01

Один з найбільших світових фешн-ритейлерів, популярний шведський бренд H&M, відмовився використовувати фотошоп.

Тепер у багатьох моделей, що демонструють одяг в розділі Купальники на сайті H&M, можна помітити розтяжки, шрами, рубці, волосся на руках тощо. Словом, на тілі дівчат більше не приховують особливостей, що є властивими звичайним жінкам.

Відео дня

Раніше від ретуші фотографій для рекламних кампаній відмовилися такі марки, як Asos, Monki, Missguided і Boohoo.

Клієнтки H&M вже встигли похвалити бренд за нову політику і зазначили, що тепер вони не будуть почуватися потворними, порівнюючи своє тіло з ідеальними тілами моделей.

Проте бренду належить зробити ще багато кроків на шляху до боді-позитиву. Так, незважаючи на припинення ретуші недоліків моделей, всі дівчата як і раніше занадто худі, і компанія не пропонує широкого асортименту одягу для жінок plus-size.

"H&M не буде ретушувати фото моделей в бікіні, тепер вони з гордістю демонструють нам свої розтяжки. Але нам потрібно більше моделей всіх форм і розмірів з іншими нормальними особливостями тіла, наприклад, з целюлітом. Щоб наші діти росли і розуміли, що ми всі різні, і це прекрасно!", - написала в Twitter британка Шерон.

Нагадаємо, перший український магазин H&M відкриє свої двері 18 серпня у Lavina Mall.

Чому H&M в Україні - це добре?
Burberry спалила нерозпродані продукцію на 36 млн доларів, щоб не продавати її занадто дешево

Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE в Facebook і Instagram

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X