Гординя Наомі Кемпбелл і похіть Кейт Мосс. Відомі супермоделі перевтілилися в сім смертних гріхів
У рамках спецпроекту відомого фешн-фотографа Ніка Найта, спонсором якого виступив бренд навушників Beats By Dre, був представлений короткий відеоролик за участю семи відомих моделей, повідомляє Telegraph .
Крім Кемпбелл і Мосс, у зйомках ролика взяли участь Карлі Клосс, Джордан Данн, Ганна Еверс та інші. Всі вони перевтілились у сім смертних гріхів: кожен з образів був стилізований директором моди і стилю видання W Magazine Едвардом Еннінфулом. Зокрема, Кемпбелл виконала роль гордині, в той час як Мосс втілила образ похоті.
- Дивіться також: найпопулярніша модель року Дженнер і кумир мільйонів Бібер знялися в еротичній рекламі Calvin Klein
Карлі Клосс

Кейт Мосс

Наомі Кемпбелл

Мариякарла Босконо

Ганна Еверс

Карен Елсон

Джордан Данн

Слідкуйте за найцікавішими новинами розділу НВ STYLE у Facebook та Вконтакті
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

матеріалів розділу Life