Fashion-підсумки 2020. Найбільш бажані речі року, популярні бренди, головні тренди та ікони стилю

18 листопада 2020, 09:19

Міжнародна платформа пошуку модних товарів Lyst опублікувала свій щорічний звіт The Year in Fashion, в якому підвела fashion-підсумки 2020 року.

«2020 рік не є звиним для моди. Але, по суті, мода — це зміни», — пишуть укладачі звіту. Для нього вони проаналізували дані пошуку більш 100 млн покупців, перегляди та показники продажів.

Відео дня

Мода як прояв активізму в 2020 році стала більш явною, ніж будь-коли. Від магазинів, що належать темношкірим компаніям до знаменитого намиста Vote Мішель Обами, одяг і аксесуари висловлювали погляди на соціальні та політичні питання. У США кількість запитів на одяг зі словом Vote стрімко зростала, а футболки стали найбільш затребуваними політичними модними висловлюваннями.

Сурвівалізм англійської survival — виживання) вважався тенденцією в 2019 році, але в 2020-му досяг свого піку. По всьому світу ввели обов’язкове носіння масок, щоб запобігти поширенню COVID-19, й індустрія моди швидко освоїла цей аксесуар: пошукові запити на маски для обличчя збільшилися на 502%.

Ще один тренд 2020 року — усвідомлені покупки. У вересні запит «вінтажна мода» сягнув понад 35 тис., в той час як пошукові запити за ключовими словами, пов’язаними з секонд-хендом, збільшилися на 104%.

Всесвітній локдаун переніс акцент повсякденного одягу на комфортність. Традиційно кількість запитів на спортивні штани росла з вересня по грудень кожного року, але в цьому році інтерес значно виріс в середині березня — коли в багатьох країнах ввели карантин. Протягом квітня, коли більшість з нас залишалися вдома, кількість запитів на спортивні штани в світі збільшилася на 104% в порівнянні з попереднім місяцем.

Соціальні мережі - нові червоні доріжки. У 2020-му ми демонстрували свої модні навички через соціальні мережі. Інфлюенсери і знаменитості брали участь в конкурсі #pillowchallenge, а кількість прямих трансляцій в Instagram до квітня зросла на 70%.

У числі головних fashion-моментів 2020 року Lyst назвав появу актриси Дженніфер Еністон в білій сукні Christian Dior by John Galliano на SAG Awards в січні, total - Gucci - look співачки Біллі Айліш на Греммі 2020 року, віддалення принца Гаррі та Меган Маркл від королівської сім'ї, #pillowchallenge, Met Gala, проведений онлайн, вінтажну весільну сукню принцеси Беатріс, білий брючний костюм Камали Харріс.

Головними модними інфлюенсерами цього року стали Гаррі Стайлз, Бейонсе, Кім Намджун (учасник гурту BTS), Олександрія Окас-Кортес, Тревіс Скотт, Пол Мескал, Ліззі, Чарлі Дамель, Кейт Міддлтон, Кьяра Феррані.

Найбажанішими покупками 2020 року були названі: захисна маска Off-White, сандалі Birkenstock, сумка Telfar, джоггери Nike, сукня з пишними рукавами H&M, в’язана сукня House of Sunny, нейлонові шорти Prada, взуття Crocs, тапочки і чоботи Ugg.

Найбільш популярними кросівками року стали Air Jordan 13 Retro Flint.

Кращі модні колаборації року — Dior X Air Jordan, Disney X Gucci, New Balance X Casablanca, Dior X Rimowa, Proenza Schouler X Birkestock.

Логотип року — принт з місяцем Marine Serre (його можна побачити на комбінезоні в кліпі Бейонсе Already).

Також Lyst зазначає, що 2020 рік був наповнений модними новинками, які викликали фурор в Інтернеті та ставали мемами. Наприклад, випущені Crocs разом з KFC сабо з прикрасою у вигляді смаженого курчати і відповідним ароматом, захисні маски з незвичайними дизайнами, бікіні з в’язаними ведмедями з мультфільму, в якому з’явилася Дуа Ліпа.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X