Fashion-підсумки 2019. Головні тренди, бренди, ікони стилю і найбажаніші речі року

19 листопада 2019, 16:09

Міжнародна платформа пошуку модних товарів Lyst опублікувала щорічний звіт, в якому підбила підсумки 2019 року — The Year in Fashion.

Аналітики платформи Lyst проаналізували акаунти 104 млн покупців: вивчили запити, перегляди сторінок і показники продажів більш ніж шести млн товарів у 12 млн онлайн-магазинах, а також згадки брендів в ЗМІ та соціальних мережах і визначили головні тренди року, що минає.

Відео дня

Головними модними рухами 2019 року стали екологічність і інклюзивність.

Так, кількість запитів модних товарів, що відповідають критеріям екологічності або Sustainability збільшилася на 72%. Шукали одяг з еконілу (регенерованого нейлону), органічної бавовни, репрева (матеріалу, що отримується від переробки пластикових пляшок) і тенцеля (переробленої целюлози).

Що стосується інклюзивності, то адаптивної модою цікавилися на 90% більше, ніж в минулому році. також збільшилася кількість запитів на «безстатевий» і «гендерно-нейтральний» одяг — на 52%.

Основними тенденціями в моді Lyst назвав виняткову романтику, психоделіку, американську романтику, стиль мілітарі, стиль 90-х, вуличний стиль, сміливий крій і одяг в стилі моделюючої білизни. Примітно, відзначають аналітики, пошук велосипедок зріс на 137%. А двигуном цього тренда вони називають Кім Кардашьян, яка запустила свою лінію модного одягу Skims.

Серед головних fashion-моментів року Lyst назвав смерть 85-річного культового дизайнера Карла Лагерфельда; благодійний бал Met Gala 2019, який вирізнявся найнеймовірнішим вбранням, серед яких поява Кеті Перрі в костюмі люстри і бургера, і чотири виходи Леді Гага; перформанси Cелін Діон на тижні Високої моди в Парижі: коли співачка щодня вражала образами від асиметричних джинсів українського дизайнера Ксенії Шнайдер до вбрання, надрукованого на 3D-прінтері Iris van Herppen та ін., реакцію Джіджі Хадід на появу на подіумі пранкерки та ін.

Іконами стилю, згідно звіту Lyst, стали Меган Маркл, Тімоті Шаламе, Зендая, Біллі Айліш, Cardi B, учасниця К-поп групи Blackpink Лайза, Кайлі Дженнер, Lizzo, Гаррі Стайлз і Біллі Портер.

Меган Маркл стала іконою стилю за підсумками звіту Lyst (Фото: Chris Jackson / Pool via REUTERS)
Меган Маркл стала іконою стилю за підсумками звіту Lyst / Фото: Chris Jackson / Pool via REUTERS

Найбільш обговорюваними речами за підсумками року стали сукня в горошки Zara, у якої навіть з’явився аккаунт в мережі Instagram, а кількість згадок бренду зросла на 1392%; пуховик Amazon Orolay, що став хітом покупок в лютому; кашемірові бра і кардиган Khaite, якими зацікавилися після того, як в них була помічена Кеті Холмс; брошка у вигляді павука, яку принесла в моду 74-річна голова Верховного суду Великобританії Леді Хейл і тапочки Обійми ведмедя бренду Vetements.

Кросівками року стали снікери оверсайз Alexander McQueen. Пошукові запити надходили кожні дві хвилини.

Снікери оверсайз Alexander McQueen (Фото: @ ginneynoa.com)
Снікери оверсайз Alexander McQueen / Фото: @ ginneynoa.com

Найпопулярніші бренди 2019 року - Bottega Venetta, Pyer Moss, Jacquemus, Paco Rabanne, Molly Goddard, Richard Quinn, Saks Potts і Telfar.

Речами, котрі пережили нову хвилю популярності, стали сумка Fendi Baguette, сандалі Teva, клоги, сандалі з еластичного пластику і черевики Dr. Martens.

Найбажанішими покупками 2019 року — сумка The Pouch Bottega Veneta, сандалі Stretch Bottega Veneta, пояс з логотипом Gucci, маленька сумочка Le Chiquito Jacquemus, панама з логотипом Prada, сумка з кишенями Multi Pochette Louis Vuitton, картата сукня міді Ganni Seersucker, флісовий жакет Sandy Liang, небесно-блакитні джинси Weekday Rowe і сумка-месенджер GG Supreme Gucci.

Сумка The Pouch Bottega Veneta (Фото: @Bottega Veneta)
Сумка The Pouch Bottega Veneta / Фото: @Bottega Veneta

Колаборації року: сумка для покупок Off White x Ikea, снікери Sacai x Nike, снікери Reformation x New Balance, куртка Supreme x Stone Island, сандалі Rick Owens x Birkenstock.

Логотипом року назвали принт Zucca бренду Fendi.

Тренч Zucca, Fendi (Фото: @farfetch)
Тренч Zucca, Fendi / Фото: @farfetch

Звіт Lyst також показав, що найчастіше покупці цікавляться перепродажем уживаних товарів категорії лакшері, і серед них речі брендів Gucci, Louis Vuitton, Chanel, Prada і Hermes. Значно зріс ринок оренди одягу, особливо цією опцією цікавляться мілленіали. Послуги оренди пропонують такі рітейлери, як Urban Outfitters, American Eagle, Ann Taylor і Bloomingdale’s. Також значно збільшилася кількість покупок за допомогою віртуальної примірки.

Щорічний звіт Lyst також передбачає прогноз на наступний рік. Так на думку аналітиків у 2020 році будуть актуальні тренди на космічний стиль, япономанія (завдяки проведенню літніх Олімпійських і Паралімпійських ігор в Токіо), повернення в моду великих сумок і політизація моди. Також звіт прогнозує зростання популярності таких молодих брендів як Rotate Birger Christensen, GCDS, ALYX, Marine Serre і Cecilie Bahnsen.

Редактор: Юлія Найденко

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X