Голландський бренд випустив провокаційну рекламну кампанію проти об'єктивації жінок

15 жовтня 2017, 12:32
Голландський бренд ділової жіночого одягу Suistudio виступив проти об'єктивації жінок в новій рекламній кампанії

Для своєї кампанії бренд вибрав слоган «not dressing men» (не одягаємо чоловіків) і досить зухвалий посил, який ламає стереотипи. Так, на знімках моделі, які уособлюють успішних жінок, які позують з оголеними чоловіками в ролі сексуальних об'єктів. За словами генерального директора бренду Фокке де Йонга, за допомогою даної кампанії Suistudio вирішив дати можливість чоловікам «побувати в шкурі» жінок, які постійно стикаються з об'єктизацією.

Відео дня

Відзначимо, що Suistudio - дочірній бренд до Suitsupply, який спеціалізується на чоловічому діловому одязі.

© Suistudio
© Suistudio Фото:

© Suistudio
© Suistudio Фото:

© Suistudio
© Suistudio Фото:

© Suistudio
© Suistudio Фото:

© Suistudio
© Suistudio Фото:

© Suistudio
© Suistudio Фото:

© Suistudio
© Suistudio Фото:

Слідкуйте за найцікавішими новинами розділу НВ STYLE в Facebook

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Life
Залишайтесь в курсі подій з життя зірок, нових рецептів, краси та моди
Щосереди
Показати ще новини
Радіо НВ
X