Голландський бренд випустив провокаційну рекламну кампанію проти об'єктивації жінок
Для своєї кампанії бренд вибрав слоган «not dressing men» (не одягаємо чоловіків) і досить зухвалий посил, який ламає стереотипи. Так, на знімках моделі, які уособлюють успішних жінок, які позують з оголеними чоловіками в ролі сексуальних об'єктів. За словами генерального директора бренду Фокке де Йонга, за допомогою даної кампанії Suistudio вирішив дати можливість чоловікам «побувати в шкурі» жінок, які постійно стикаються з об'єктизацією.
Відзначимо, що Suistudio - дочірній бренд до Suitsupply, який спеціалізується на чоловічому діловому одязі.
- Читайте також: Louis Vuitton і Джефф Кунс представили нову спільну колекцію







Слідкуйте за найцікавішими новинами розділу НВ STYLE в Facebook
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

матеріалів розділу Life