Go to hell. Viktor & Rolf присвятив нову колекцію мемам з інтернету
Модний будинок Viktor & Rolf присвятив нову колекцію сезону весна-літо 2019 культовим мемам з інтернету.
Голландський дует дизайнерів Віктор Хорстінг і Рольф Снорен вирішили об'єднати Haute Couture з мемними слоганами з Мережі, які з'явилися на розкішних сукнях, представлених на паризькому подіумі в рамках Тижня високої моди.
Нова колекція, що отримала назву Fashion Statements, включила в себе 32 сукні, кожна з яких була прикрашена популярним в масовій культурі слоганом або символом.

Зокрема, моделі дефілювали в пишних сукнях з такими написами, як Go to Hell, Less is More, No Photos Please або I Am My Own Muse.
Наряди також прикрашали яскраві принти з різними символами - такими, наприклад, як черепа і марихуана.
«Тепер ви можете зробити гучну заяву за допомогою одягу. У буквальному сенсі», - прокоментували колекцію її творці після показу.
Viktor & Rolf присвятив нову колекцію мемам
Модний будинок Viktor & Rolf присвятив нову колекцію сезону весна-літо 2019 культовим мемам з інтернету.
Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE в Facebook
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.