Зміцнюючи традиції. Легендарний Паоло Роверс зняв рекламну кампанію Dior Homme

1 серпня 2018, 14:56

Паоло Роверс встиг попрацювати для всіх головних глянцевих видань світу і зробити тисячі видатних знімків.

Співпраця фотографа з Домом Dior триває вже багато років, з 1980-го, незважаючи на зміну його креативних директорів. Роверси працював з Будинком Dior часів Рафа Сімонса, Джона Гальяно і нинішнього дизайнера Dior Марії Грації Кьюрі.

Відео дня

Нова рекламна кампанія для Dior Homme об'єднує чоловіків різних поколінь, тим самим підкреслюючи концепцію колекції. Dior Homme осінь-зима 2018/19 - це остання робота директора чоловічій лінії Кріса ван Аша для модного Дому, який залишає Dior після 11 років роботи.

В одному з інтерв'ю дизайнер розповів, що любить змішувати стилі, незважаючи на те, що кожен соціальний осередок має свій дрес-код і чоловікові, щоб в ньому перебувати, потрібно виглядати відповідно. Змішання стилів дає можливість уникати банальностей, пропонуючи щось несподіване. При цьому важливо розвивати і зміцнювати традиції пошиття Dior Homme.

Чіьайте текже: Мілла Йовович стала обличчям французького бренду Balmain

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Life
Залишайтесь в курсі подій з життя зірок, нових рецептів, краси та моди
Щосереди
Показати ще новини
Радіо НВ
X