Міс стильний джентльмен. Джіджі Хадід об'єднала чоловічу та жіночу моду в новій рекламі Burberry

15 травня 2019, 14:23
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Американська супермодель Джіджі Хадід стала обличчям британського модного будинку Burberry.

Про це оголосив креативний директор марки Ріккардо Тіші, опублікувавши на своїй сторінці в Instagram знімки з рекламної кампанії нової колекції Monogram, яка надійде в продаж через тиждень, 22 травня.

Відео дня

Модельєр також поділився з фанами рекламними відеороликами, які стали частиною масштабного кампейну.

На рекламних знімках, автором яких є знаменитий британський фешн-фотограф Нік Найт, Хадід з'являється в чотирьох різних образах, об'єднуючи чоловічу і жіночу моду.

Зокрема, супермодель позує в образі The Gentleman, втілюючи на рекламних кадрах роль стриманого джентльмена, потім перетворюється в The Girl - юну сучасну модницю в сексуальному чорному бюстьє. Слідом Хадід майстерно перевтілюється в The Lady - витончену леді в нейлоновому плащі, шовковій сорочці та спідниці, потім приміряє роль The Boy - хлопця в худі і бейсболці.

Реалізувавши чотири різні образи, Тіші підкреслив зв'язок між сучасністю та спадщиною Burberry, які об'єднав у своїй новій колекції.

Крім того, на одному з кадрів Хадід з'явилася повністю оголеною, прикриваючись хусткою з новим логотипом бренду.

© Burberry
Фото: © Burberry

Зазначимо, колекція Monogram ознаменує нову еру бренду Burberry, у якого в минулому році з ініціативи Ріккардо Тіші з'явився новий логотип. Оновлений символ марки став поєднанням ініціалів її засновника - Томаса Берберрі. Над дизайном лого працював знаменитий британський дизайнер-оформлювач Пітер Севілл.

Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE в Facebook

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Life
Залишайтесь в курсі подій з життя зірок, нових рецептів, краси та моди
Щосереди
Показати ще новини
Радіо НВ
X