Дослідження показало, що покупці в дорогих магазинах менш милостиві
Експеримент, який складався з трьох частин, довів, що багаті люди або ті, хто прагне до багатства і купує речі в дорогих магазинах, менш гуманні і менш милостиві, а також не здатні надати допомогу, пише Market Watch.
У першій частині експерименту жінка вронила пакет з продуктами та попросила перехожих біля бутиків класу люкс допомогти їй зібрати речі. Однак лише 35 відсотків покупців в дорогих магазинах прийшли їй на допомогу. У свою чергу, перехожі біля магазинів бюджетних брендів більш охоче допомагали літній жінці – 77 відсотків покупців прийшли їй на допомогу.
В ході другої частини експерименту жінка, яка везла інвалідну коляску з пенсіонеркою, звернулася до покупців біля елітних магазинів ювелірних прикрас і годинників з проханням наглянути за старенькою, поки вона повернеться за покупками, які забула в супермаркеті. Однак лише 23 відсотки людей погодилися постояти поруч з інвалідним візком. Біля бюджетних магазинів справи йшли інакше – більше 80 відсотків покупців висловили бажання допомогти жінці.
У заключній частині дослідження жінка звернулася до покупців дорогих і бюджетних бутіків з проханням дати їй зателефонувати. Позичити їй свій телефон погодилися 40 відсотків покупців преміальних брендів та 74 відсотки покупців у недорогих магазинах.
Таким чином, автори дослідження прийшли до висновку, що люди, які можуть дозволити собі шопінг в найдорожчих бутиках, менш довірливі й доброзичливі, більш егоцентричні, а також менш схильні допомагати іншим людям.
Слідкуйте за найцікавішими новинами розділу НВ STYLE у Facebook та Вконтакті
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

матеріалів розділу Life