Дочка Джуда Лоу дебютувала в модельному бізнесі, ставши обличчям Burberry

17 січня 2017, 17:16
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке
Діти знаменитостей продовжують підкорювати фешн-індустрію і очолювати рекламні кампанії найбільших модних марок у світі

На цей раз модний контракт з преміальним брендом уклала дочка голлівудського актора Джуда Лоу, 16-річна Айріс Лоу. Юна красуня стала обличчям нової колекції блисків для губ Будинку моди Burberry, знявшись у рекламній фотосесії лінійки Liquid Lip Velvet, а також у короткому рекламному ролику.

Відео дня

Рекламна кампанія стала повноцінним дебютом Айріс в модельному бізнесі. Примітно, що Айріс приєдналася до інших зоряних дітей, які стали в юному віці обличчями відомих марок. Зокрема, раніше донька Сінді Кроуфорд Кайя Гербер підписала контракт з Marc Jacobs Beauty, а дочка Джонні Деппа Лілі-Роуз – з Будинком моди Chanel.

«Мені імпонує, що Burberry підтримує юні британські таланти. Було приємно під час зйомок просто залишатися самою собою і в той же час слідувати неймовірно цікавому креативному процесу легкої трансформації в героїню кампанії», - каже Айріс про співпрацю з модною маркою.

Варто відзначити, що поки дочка актора знімається в рекламі Burberry, її знаменитий батько очолює рекламну кампанію весняно-літньої колекції італійського дому моди Prada.



Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE у Facebook та Вконтакті

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Life
Залишайтесь в курсі подій з життя зірок, нових рецептів, краси та моди
Щосереди
Показати ще новини
Радіо НВ
X