Дизайнер Філіп Пляйн: «Я успішний, тому що все роблю не так, як інші»

13 жовтня 2017, 13:54
Новини компаній

У нього не було спеціальної освіти. І він не збирався займатися дизайном одягу

Свою першу модель – куртку-парку з черепом Swarovski – Філіп Пляйн створив у 2004 році, щоб продемонструвати на інтер'єрній виставці шафу. Запитів на куртку виявилося більше, ніж на шафу – і це вирішило долю молодої людини. У тому ж 2004-му 26-річний дизайнер дебютував на Тижні моди в Мілані.

Відео дня

Сьогодні Philipp Plein – вже ім'я в світі фешн. Бренд представлений більш ніж в 40 країнах, і кожен місяць відкривається мінімум два нових бутики. На подіум на показах Філіпа Пляйна виходять Наомі Кемпбелл і Флойд Мейвезер, а в першому ряду сидять Мадонна і Єва Лонгорія. Сам Філіп став відомим меценатом: з 2012 року підтримує італійський футбольний клуб Roma.

Хто б міг подумати, що у звичайного німецького студента юрфаку Університету Ерлангена-Нюрнберга менш ніж за десять років вийде створити імперію там, де все контролюється монополістами-гігантами, – в індустрії моди? У його проект вірили далеко не всі. Однак Пляйна ніколи не турбувала думка оточуючих – ось, мабуть, головний секрет його успіху. «Я роблю те, в що вірю, і вірю в те, що роблю, – решта мене не хвилює. Я не йду за мейнстрімом і ламаю правила », - говорить креативний директор Philipp Plein. Це принесло йому славу головного хулігана сучасної моди, але саме за хуліганство на межі дозволеного Пляйна і люблять.

Втім, є ще один секрет успіху. Завдяки юридичному бекграунду у Пляйна, як він сам каже, більш структурований підхід до індустрії моди: «Я дивлюся на неї ширше, бачу її в контексті інших сфер». Він одним з перших усвідомив, що мода прагне до персоналізації, особливо з появою 3D-друку; що вже зараз ключову роль у розвитку фешн-індустрії грають технології; що головний тренд сучасності – швидкі й часто непередбачувані зміни. І якщо деякі імениті марки тільки починають адаптуватися до нових умов, молодий бренд Philipp Plein вже зловив хвилю – багато в чому завдяки не тільки творчому, а й підприємницькому генію свого творця.

До слова, про творчість. У світ дизайну німець потрапив спочатку як творець модерних минималистичних меблів, зокрема шкіряних, в стилі баухаус. А потім прийшла ідея шити зы шкіряних обрізків сумки. Проект виявився вдалим, і Філіп ризикнув зайнятися одягом. Улюбленим матеріалом стала шкіра. Улюбленим стильовим спрямуванням – от-кутюр з елементами гламурної готики. «Гламур, трохи рок-н-ролу, трохи готики і багато іронії», – так описує свої колекції Пляйн і додає: «Але при всій своїй ефектності мої речі максимально наближені до реального життя».

Реальне життя якраз і служить дизайнеру натхненням. Наприклад, темою колекції Philipp Plein сезону осінь-зима – 2017/2018 став Нью-Йорк, його культовий дух свободи і приголомшлива здатність мегаполісу об'єднувати мільйони не схожих один на одного людей. Нью-йоркські квартали – це територія, де ніхто не сумнівається, що він король свого життя, і не важливо, хто він і звідки. Тут мирно сусідять найрізноманітніші погляди, що Пляйн і підкреслив у своїй колекції, поєднуючи худі з хутряними пальто, вечірні сукні – з бомберами і подовженими пуховиками з металізованої тканини, елегантні пальто з елементами класичного крою – з грубими черевиками. І все це на тлі улюблених дизайнером рокерських черепів і не менш улюблених написів зі змістом. Найцікавіші меседжі Філіпа Пляйна для нинішнього сезону – Neighborhood Kings («королі кварталу») і FBI (Fashion Beyond Imagination, «мода за межею уяви»). Головні матеріали колекції – традиційно шкіра та хутро. Головні кольори – теж традиційно чорний, червоний і білий.

www.plein.com

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X