Українська культурна спадщина. ЦУМ Київ презентував першу благодійну колекцію з Музеєм Івана Гончара

24 жовтня, 08:29
100% прибутку від продажу колекції буде спрямовано на збереження колекції Музею Івана Гончара (Фото:пресслужба)

100% прибутку від продажу колекції буде спрямовано на збереження колекції Музею Івана Гончара (Фото:пресслужба)

100% прибутку буде спрямовано на збереження колекції Музею Івана Гончара та напрям «Відбудова України» фандрейзингової платформи UNITED24.

У межах цьогорічного артсезону команда універмагу відкрила вітрини, поп-апи та випустила нові пакети, натхненні колекцією Музею Івана Гончара та народною творчістю. Київський ЦУМ продовжує тему української культурної спадщини та народного мистецтва та презентує разом із Музеєм першу благодійну колекцію сувенірної продукції.

Відео дня

100% прибутку від продажу колекції буде спрямовано на збереження колекції Музею Івана Гончара та на відбудову України через державну фандрейзингову платформу UNITED24, ініційовану Президентом Володимиром Зеленським.

Українське народне мистецтво дає нам важливий зв'язок з історією і, поруч з тим, надихає сьогодні, зміцнює духовні сили для боротьби. Ми впевнені, що ця колекція сувенірної продукції стане прикладом доброї співпраці бізнесу та культурного сектору, додасть віри в те, що об'єднані ми обов'язково переможемо.

Мирослава Вертюк
завідувачка відділу нематеріальної спадщини Музею Івана Гончара

У першому дропі, який став початком серії колекцій сувенірної продукції ЦУМу, представлені футболки, екошопери, чашки у білих і чорних кольорах зі світлинами картин Портрет дівчини у вінку (1920−30 рр.) та Козак Мамай (1801−1900 рр.), листівки з репродукціями українських митців — Родина Павла Петренка (1941 р.), Несе Галя воду… (1984 р.) та Голуби на пеньку (сер. 20 ст.). А також свічки з ароматами диких трав, кедру та квітів безсмертника, дикої ружі та півонії, що традиційно входили до складу українського вінка, та свічки з легкими нотами лісових трав, які споконвіку ростуть на українській землі, деревію, барвінку, мальви та любистку.

Цьогоріч у рамках українського артсезону ми розширили можливості для наших гостей та клієнтів бути безпосередньо дотичними до проєкту. Перший дроп сувенірної продукції ЦУМу створено у плідній співпраці з нашим партнером, Музеєм Івана Гончара, та за підтримки платформи UNITED24. Благодійна складова направлена на збереження культурної спадщини та відновлення України, і ми не плануємо зупинятися – вже розробляємо наступні колекції.

Маруся Коваль
маркетинг-директорка ЦУМу

Перша лімітована колекція сувенірної продукції ЦУМ Київ ексклюзивно представлена на поверхах універмагу та в онлайн-магазині.

Редактор: Кіра Гіржева
Показати ще новини
Радіо НВ
X