Яскраві кольори, геометрія, оверсайз. Тренди сезону весна-літо 2021 у лукбуці ЦУМ Київ

15 березня 2021, 12:51
Новини компаній
Яскраві кольори, геометрія, оверсайз (Фото:ЦУМ)

Яскраві кольори, геометрія, оверсайз (Фото:ЦУМ)

ЦУМ Київ презентував лукбук нового сезону. У ньому зібрано понад 40 базових образів зі свіжих колекцій, представлених в асортименті універмагу, з урахуванням головних модних трендів сезону весна-літо 2021.

Лукбук, над створенням якого працювали фотограф Аня Брудна і стиліст Євгенія Скварська, натхненний довгоочікуваною весною, а також наповнений грою кольорів (пастельні відтінки, яскраві кольори, натуралістичні принти й базові тони) та різних фактур (шовк, в’язаний трикотаж, шкіра, денім). Як основні акценти, що доповнюють актуальні образи, використано геометричні аксесуари та масивні елементи.

Відео дня

Щодо крою та силуетів, на які радять звернути увагу в майбутньому сезоні в ЦУМ, — це легкість і романтичність, оверсайз і комфортність. Тому запропоновані стилістом образи з нового лукбука можна сміливо використовувати в повсякденному, діловому житті, а також для дозвілля — романтичних зустрічей, відпочинку.

ЦУМ
Фото: ЦУМ

Щоб скласти трендовий образ до нового сезону було ще простіше, команда універмагу традиційно поповнює свій асортимент новими іменами. Наприклад, цієї весни, крім уже звичних для гостей ЦУМ міжнародних брендів (Jimmy Choo, Bally, Versace, Isabel Marant, Cortigiani, Lardini, Aquazzura і Proenza Schouler), тут можна знайти сукні та костюми першої лінії Victoria Beckham, культове взуття всіх it-girl та Instagram-модниць Mach&Mach і SJP by Sarah Jessika Parker, сумки MLOUYE, відомі складністю форм.

Для весняно-літнього чоловічого образу вперше доступні речі популярного британського бренду JW Anderson, сорочки з рослинним принтом еко-бренду Nanushka, а також аксесуари зі шкіри високої якості Orciani і Serapian. Культові марки Billionaire Boys Club, The North Face, RIPNDIP допоможуть доповнити свій образ шанувальникам стилю streetwear, а для тих, хто звертає увагу на екологічність бренду, — скандинавський мінімалізм від GESTUZ, денім Boyish і DENHAM, речі з органічної бавовни Wood Wood і аксесуари з переробленого нейлону і регенерованої шкіри THEMOIRè.

ЦУМ
Фото: ЦУМ

ЦУМ як головний бізнес-партнер українських дизайнерів допоможе скласти новий весняно-літній гардероб з речей наших брендів, які представлені на 3-му поверсі універмагу: це і одяг від улюбленого дизайнера зірок Frolov, графічна класика від Valery Kovalska, денім KSENIASCHNAIDER, що вразив весь модний світ, і капелюхи Ruslan Baginskiy, що потрапили в гардероби Мадонни, Шарон Стоун і сестер Хадід.

Для любителів дистанційного шопінгу надходження всіх брендів представлені в інтернет-магазині tsum.ua. Для зручності клієнтів, які віддають перевагу online, меню сайту дозволяє сортувати актуальні товари за марками, категоріями, ціною та розміром.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X