Репліка або копія. Чому бренди крадуть одне в одного та як їх притягнути до відповідальності — розповідає юрист

23 лютого, 22:25
Як бренди копіюють вироби один одного — подкаст (Фото:Raden Prasetya/unsplash)

Як бренди копіюють вироби один одного — подкаст (Фото:Raden Prasetya/unsplash)

Радіо НВ представляє новий випуск подкасту про luxury-індустрію Це розкіш, в якому головний редактор Радіо НВ Олексій Тарасов розбирається, чому відомі бренди цуплять ідеї у своїх конкурентів.

За словами ведучого подкасту, в індустрії моди всі крадуть у всіх. Щоб розібратися в тому, що у фешн-світі вважається крадіжкою та чи є різниця між копією та реплікою, Тарасов запросив в студію партнера юридичної компанії, спеціаліста з інтелектуальної власності та автора телеграм каналу Fashion Law Максима Попова.

Відео дня

Чи вважається копія крадіжкою?

Будь-яка репліка вважається крадіжкою, а на її автора можна подати до суду, — розповідає Попов. Якщо людина, якій належать авторські права на оригінал виробів, не давала свого дозволу на виготовлення копії, не отримала гроші за це, не підписувала договір — це може стати приводом для судового позиву.

Чи правда, що підробки — це хороша реклама для великого бренду?

В практиці юриста був випадок, коли доволі відомий бренд виявив бажання ніяк не впливати на виготовлення реплік, оскільки представники оригінальної продукції розуміли, що існування копій наближає певною мірою їх бренд до таких як Chanel та Gucci. Проте, якщо одразу з цим нічого не робити, то з часом буде важче зупинити виробництво та розповсюдження реплік. Коли ж це досягне великих масштабів, то почне псувати репутацію бренду.

Чи бували випадки, що фабрики з виробництва підробок закривали, скільки великі бренди заробляють на копіях своїх виробів та коли культурна апропріація стала злочином — слухайте в програмі Це розкіш.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X