Лі Вуд, креативний директор Dirk Bikkembergs: «Сучасна мода надміру захоплена ретро»

12 жовтня 2017, 18:30
Новини компаній
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке
Лі Вуд, креативний директор Dirk Bikkembergs

Лі Вуд, креативний директор Dirk Bikkembergs

«Не сприймаю дух ретро і минулого», – це слова Дірка Біккембергса, бельгійського дизайнера, який у 90-х перевернув світ європейської моди, об'єднавши інтелектуальність від-кутюр із силою спорту

«Головна проблема сучасної моди надмірне захоплення ретро. Потрібно створювати речі, які будуть носити завтра, а не постійно озиратися на минуле... » а це цитата Лі Вуда, 43-річного британця, якому сьогодні довірили перезавантаження бренду Dirk Bikkembergs.

Нелюбов до ностальгії не єдине, що об'єднує випускника Королівської академії витончених мистецтв в Антверпені Біккембергса і випускника Беркширського коледжу мистецтва і дизайну Вуда. Обом цікава насамперед чоловіча мода. Обидва впевнені, що чоловік повинен бути сильним, рішучим, мужнім. Обох захоплює мінімалізм. І в обох особливий погляд на від-кутюр: Дірк не побоявся «одружити» високу моду зі спортом, створивши затребуваний сьогодні спортивний шик, а Лі впевнений, що від-кутюр це, перш за все, майстерність і увага до деталей, і аж ніяк не вартість одягу. Одним словом, рішення власників Dirk Bikkembergs запросити в якості нового креативного директора бренду дизайнера Лі Вуда більш ніж вдале. І успіх першої колекції, створеної британцем для DB (для сезону осінь-зима 2017/2018), це підтвердив: через 30 років після заснування марки перезавантаження її кодів відкриває нову сторінку в історії бренду.

А почалося все у 1985-му. 26-річний Дірк Біккембергс, який працює у невеликій фірмі з пошиття одягу, отримує премію «Золоте веретено» як кращий молодий модельєр Бельгії. У 1986-му дизайнер запускає спочатку лінію чоловічого взуття, а пізніше і лінію чоловічого одягу засновану на мілітарі. Бельгійцям сподобалося, але Дірк хотів більшого. Разом з п'ятьма однокашниками теж випускниками Королівської академії витончених мистецтв у Антверпені він пакує свої моделі в орендовану вантажівку і вирушає в Лондон на British Designer Show. Там «Антверпенська шістка», як потім назвали бельгійських дизайнерів, викликала фурор. Два роки по тому Біккембергс дебютував на Паризькому тижні моди, у 1993-му відкрив перший бутік, а з 1996-го почав випускати альтернативні чоловічі і жіночі лінії більш розслаблені. Але з добре помітним спортивним посилом.

Спорт особлива тема для Dirk Bikkembergs. «Спорт в цілому і футбол зокрема універсальна мова спілкування у XXI столітті», каже Дірк, коли у нього запитують, чому в його творчості так багато футболу. А його дійсно багато: і у всіх колекціях, і в оформленні показів і бутиків, і в рекламних кампаніях, де головні ролі найчастіше дістаються футбольним зіркам. Не кажучи вже про колекцію Bikkembergs Sport label, в межах якої Дірк створював уніформу для гравців одного з найтитулованіших футбольних клубів Італії міланського «Інтера». Дизайнер настільки захопився футбольною темою, що навіть купив італійський аматорський ФК Fossombrone. Клуб став чимось на зразок лабораторії, де DB Group провела багато експериментів зі створення спортивного одягу та екіпірування, в результаті яких у 2006 році випустила перші професійні дизайнерські футбольні бутси. До слова, Дірк Біккембергс став єдиним у світі кутюр'є, якому дозволили організувати показ на футбольному стадіоні це сталося у 2001 році на арені Сан-Сіро в Мілані. Так висока мода ступила на територію спорту, а спорт почав підкорювати від-кутюр.

Відеорежисер: Zoe Que

Креативний директор: Lee Wood

Художній керівник: LDF Lele Del Fabbro

Стиліст: Matteo Greco

Волосся і макіяж: Gianluca Guaitoli and Giovanni Iovine

Моделі: Bruno Sitton, Dima Babenko, Julien Weigl, Matteo Cremaschi, Kristina Abibulayeva

Нового креативному директору Dirk Bikkembergs Лі Вуду теж дуже подобається спорт, але робити ставку виключно на нього він не збирається: «Це не означає, що про спорт забуто. Він, як і раніше, присутній в елементах крою, в деталях, однак ми прагнемо зробити цю присутність більш вишуканою, тонкою і продуманою як цього хоче сучасний чоловік». За словами Вуда, у своїй першій чоловічій колекції для DB він хотів воскресити ДНК бренду з більш вираженими кодами мужності, з чіткішим кроєм, з відбитком класики, який залишає улюблений стиль засновника марки мілітарі, з міцними інноваційними матеріалами і простими, але сильними кольорами. У колекції легко читаються символи Dirk Bikkembergs: мужність, впевненість, сила.

Модним критикам перезавантаження бренду сподобалася: DB вгадали з часом гламур 2000-х і херітедж першої половини 2010-х зникають, їхнє місце займає постмінімалізм, і це точно зоряний час Dirk Bikkembergs.

Колекція бренду сезону осінь-зима 2017/2018 представлена в Україні у Києві в монобрендових бутіках Dirk Bikkembergs у ТРЦ «Атмосфера», (Столичне шосе, 113), і ЦУМі (Хрещатик, 38), а також в бутіку One Group на вул. Антоновича, 34;

в Дніпрі у монобрендовому бутіку Dirk Bikkembergs в ТДК Босфор (Катеринославський бульвар, 2).

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Life
Залишайтесь в курсі подій з життя зірок, нових рецептів, краси та моди
Щосереди
Показати ще новини
Радіо НВ
X