Це фейл. Бренд Zara розкритикували в Мережі за новий логотип

30 січня 2019, 15:27

Популярний іспанський мас-маркет бренд Zara вперше за останні 9 років змінив свій логотип.

Оновлене лого було представлено на офіційному сайті компанії. Його редизайн доручили компанії Baron & Baron, яка раніше співпрацювала з такими марками модного одягу, як Dior, Gucci, Louis Vuitton і Givenchy, пише Independent.

Відео дня

Повідомляється, що нова версія головного символу бренду друкувалася на бирках речей Zara ще до того, як лого було представлено офіційно.

Головною зміною в логотипі Zara став оновлений шрифт - тепер кожна буква назви бренду накладена на наступну. Також зменшено інтервал між буквами.

Оновлена версія логотипу піддалася нищівній критиці в Мережі, де свою думку висловили не тільки шанувальники марки, але і відомі дизайнери, які назвали шрифт старомодним, а загальний вигляд безглуздим.

«Це найгірший шрифт, який я бачив за останні роки. Цей логотип зробив один з тих роботів, який замінить людей?», - написав у своєму твіттері засновник MetaDesign і FontShop Ерік Шпікерманн.

«Ну це фейл, хлопці. Хто б не був автором цього перла, мені потрібно з ним серйозно поговорити», «Новий логотип Zara виглядає абсурдно і це складно пояснити в одному твіті. Жахливий кернінг, абсурдний інтервал букв, відсутність унікальності», - пишуть в Мережі.

Висміюючи логотип Zara, користувачі Twitter також запропонували свої версії його оновленого дизайну.

Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE в Facebook

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X