Це фейл. Бренд Zara розкритикували в Мережі за новий логотип
Популярний іспанський мас-маркет бренд Zara вперше за останні 9 років змінив свій логотип.
Оновлене лого було представлено на офіційному сайті компанії. Його редизайн доручили компанії Baron & Baron, яка раніше співпрацювала з такими марками модного одягу, як Dior, Gucci, Louis Vuitton і Givenchy, пише Independent.
Повідомляється, що нова версія головного символу бренду друкувалася на бирках речей Zara ще до того, як лого було представлено офіційно.
Головною зміною в логотипі Zara став оновлений шрифт - тепер кожна буква назви бренду накладена на наступну. Також зменшено інтервал між буквами.
Оновлена версія логотипу піддалася нищівній критиці в Мережі, де свою думку висловили не тільки шанувальники марки, але і відомі дизайнери, які назвали шрифт старомодним, а загальний вигляд безглуздим.
«Це найгірший шрифт, який я бачив за останні роки. Цей логотип зробив один з тих роботів, який замінить людей?», - написав у своєму твіттері засновник MetaDesign і FontShop Ерік Шпікерманн.
«Ну це фейл, хлопці. Хто б не був автором цього перла, мені потрібно з ним серйозно поговорити», «Новий логотип Zara виглядає абсурдно і це складно пояснити в одному твіті. Жахливий кернінг, абсурдний інтервал букв, відсутність унікальності», - пишуть в Мережі.
Висміюючи логотип Zara, користувачі Twitter також запропонували свої версії його оновленого дизайну.
Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE в Facebook
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.