Будемо знову прати пакети. Stella McCartney, H&M та інші модні бренди включилися в боротьбу з пластиком
Компанії, що виробляють близько 20% пластикової упаковки в світі, домовилися скоротити обсяги її виробництва, щоб знизити рівень забруднення.
Коли була винайдена пластикова упаковка, вона всім здалася чарівним матеріалом: виявилася легкою, водонепроникної і міцною.
Уже через кілька десятиліть пластик заполонив світ, і наше життя вже неможливо було без нього уявити. Але, як зазначає видання Fashionista, якщо виробництво упаковки продовжиться нинішніми темпами, до 2050 року в океанах буде плавати більше пластику, ніж риби.
«Пластикове сміття і відходи - один з найголовніших аспектів, які викликають стурбованість у наш час», - зазначив виконавчий директор Burberry Марко Гоббетті.
Вісім брендів: Burberry, H&M, L'Oreal, Inditex, Selfridges, Stella McCartney, Target і Unilever оголосили про підписання Глобального зобов'язання що скорочення використання пластику з метою виключити причину світового забруднення.
Підписане зобов'язання передбачає три етапи. Перший етап полягає у вилученні з обігу надлишкової пластикової упаковки, а також одноразового пластику. Другий етап - залучення до 2025 року інновацій, що будуть спрямовані на переробку, компостування і повторне використання упаковки. І третій етап - збереження вже випущеного пластику, до того, як він буде викинутий, повторне використання та переробка на новий продукт.
Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE в Facebook і Instagram