Американські психологи розкрили секрети ефективної роботи

23 грудня 2015, 11:16
Американські психологи представили сім правил, як зробити свій день продуктивним і підвищити ефективність роботи

В першу чергу експерти рекомендують виробити кілька нескладних звичок, пише Huffington Post. Наприклад, дотримуватися у всьому порядку, вести щоденник з розкладом справ і не забувати приділяти час собі.

Відео дня

7 секретів продуктивної роботи

1. Порядок

Експерти відзначають, що в першу чергу слід навести порядок на робочому столі. Незважаючи на те, що багато людей люблять творчий безлад, від нього треба відмовитися, оскільки він знижує продуктивність. Коли людина працює за чистим і прибрано столом, вона максимально фокусується на поставлених задачах.

© stux/Pixabay
© stux/Pixabay Фото:

2. Ведення списку справ

По-справжньому успішні люди завжди пишуть розклад справ на день. Це допомагає нічого не забути і правильно поставити пріоритети. Більш того, до списку слід вносити друзів і сім'ю, щоб за роботою не пропустити зустрічі із близькими.

© stevepb/Pixabay
© stevepb/Pixabay Фото:

3. Виконувати завдання крок за кроком

Якщо перед людиною стоїть складне завдання, і вона не впевнена, як його зробити, треба просто почати. Психологи стверджують, що як тільки приступити до роботи, далі крок за кроком будуть з'являтися нові ідеї та рішення.

© ddalki3003/Pixabay
© ddalki3003/Pixabay Фото:

4. Рідко перевіряти електронну пошту

Експерти стверджують, що часте переключення уваги на пошту негативно впливає на ефективність роботи. Більшість продуктивних людей перевіряють вхідні повідомлення два або три рази на день. Якщо на пошту приходять важливі повідомлення, експерти радять встановити фільтр, щоб уберегтися від оповіщень щодо спаму та інших непотрібних повідомлень.

© Robert S. Donovan/Flickr
© Robert S. Donovan/Flickr Фото:

5. Приділяти час собі

Як пояснюють експерти, продуктивність людини залежить від її самопочуття. У такому випадку потрібно знаходити час на повноцінний сон, заняття спортом, правильне харчування і відпочинок. Гарне самопочуття дає людині енергію працювати і вирішувати будь-які завдання.

© PourquoiPas/Pixabay
© PourquoiPas/Pixabay Фото:

6. Знайдіть собі заохочення

За словами психологів, заохочення для самого себе може стати хорошим стимулом для роботи. Коли навалюється багато роботи, експерти рекомендують виділити на її рішення конкретний час і вирішити чим нагородити себе, виконавши все вчасно. Зазвичай, це стимулює на швидку і якісну роботу.

© Unsplash/Pixabay
© Unsplash/Pixabay Фото:

7. Використовувати сучасні технології собі на користь

Різні додатки для смартфонів можуть стати гарними помічниками у роботі. Тому, експерти наполягають на тому, щоб використовувати технології собі на користь і перетворити планшет або телефон на кращого помічника.

© edar/Pixabay
© edar/Pixabay Фото:

Слідкуйте за найцікавішими новинами розділу НВ STYLE у Facebook та Вконтакті

Показати ще новини
Радіо НВ
X