«Таємниця, яку потрібно відкрити світу». Американське видання про моду WWD написало про українські бренди

9 вересня 2021, 18:18

У американському професійному виданні про індустрію моди WWD вийшла стаття, що знайомить читачів із українською модою та шоурум українських брендів на тижні моди у Нью-Йорку.

Українські бренди 91Lab, ELENAREVA, Foberini, Kachorovska візьмуть участь у шоурумі українських дизайнерів Український модний альянс. Про них та про спів-організаторів шоурума — українську платформу UYAVA Fashion Collaboration Platform написало авторитетне професійне видання про індустрію моди WWD — Women’s Wear Daily.

Відео дня

Це видання знайомить з інформацією та інсайтами про тенденції та новини у світі моди, індустрії краси та роздрібної торгівлі. Його читачі - це професіонали в світі моди: представники рітейлу, дизайнери, виробники, маркетологи, фінансисти, стилісти та ін.

@скріншот/WWD
Фото: @скріншот/WWD

Стаття містить розповідь американського дизайнера Джен Сідарі, що відвідала Україну в 2020 році, про знайомство з українською fashion-індустрією та українськами дизайнерами. Вона порівняла Україну із «прихованою таємницею, яку потрібно відкрити світу».

«Пропрацювавши тридцять років в індустрії моди і половину цього часу подорожуючи світом, я абсолютно не знала, скільки талановитих людей живе в цій країні», — пояснила Джен. «Це було схоже на добре приховану таємницю, яку потрібно було відкрити світу».

Українські бренди будуть представлені в шоу-румі SoHo Archetype з 10 по 16 вересня під час Тижня моди у Нью-Йорку.

Редактор: Юлія Найденко
Показати ще новини
Радіо НВ
X