Її час керувати світом. Adidas і Фаррелл Вільямс випустили колекцію, присвячену правам жінок
Спортивний бренд Adidas і популярний співак Фаррелл Вільямс випустили спільну колекцію під назвою Now Is Her Time (Зараз її час), присвячену правам жінок і рівності.
Колекція і супутня кампанія спрямовані на розширення прав і можливостей жінок у всьому світі. Її обличчями стали жінки з різних верств суспільства і ті, хто їх підтримує - від активістів до художників, і теми, за які вони борються, пов’язані з гендером, сексуальністю, сексуальними правами і рівністю.

Серед інших, у ній взяли участь організатор спільноти Black Lives Matter Патрісс Куллорс, некомерційний лідер і засновник period.org Надя Окамото, серфер Кіла Найхе, модель Сара Каммінгс, танцівниця Софія Паркер та інші.
Кампанія знята легендарним фотографом Коллієром Шорром, роботи якого часто стосуються теми статі, сексуальності та ідентичності.

«Зараз її час бути сильною. Зараз її час керувати світом. Зараз її час вчити нас усіх. Зараз її час зрівняти гру. Зараз її час відстоювати своє право вибору. Зараз її час», — йдеться в заяві Adidas.
У колекцію Now Is Her Time входять одяг і взуття для дітей і дорослих, виконані в широкій колірній гамі. Вона з’явиться в продажу в магазинах 31 серпня.
Adidas і Фаррелл Вільямс випустили колекцію
Adidas і Фаррелл Вільямс випустили спільну колекцію під назвою Now Is Her Time.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

матеріалів розділу Life