Покажіть школярам. Вчені довели, що регулярний сніданок впливає на успішність

20 листопада 2019, 17:16

Згідно з новим дослідженням в Великобританії, учні, які рідко снідають в шкільні дні, отримують нижчі оцінки, ніж ті, хто снідав регулярно.

Таким чином, дослідники з Університету Лідса вперше продемонстрували зв’язок між сніданком і успішністю учнів середньої школи.

Провідний дослідник доктор Кеті Адольф зі Школи психології Університету Лідса сказала: «Наше дослідження показує, що учні середньої школи знаходяться в невигідному становищі, якщо вони не отримують ранкову їжу, щоб живити свій мозок для початку навчального дня. Це дослідження показує, що погане харчування пов’язане з гіршими результатами в школі».

Відео дня

Дослідники опитали 294 учня зі шкіл і коледжів в Західному Йоркширі в 2011 році і виявили, що 29% рідко або ніколи не снідали в шкільні дні, в той час як 18% їли сніданок іноді, а 53% часто. Їх цифри аналогічні останнім національним даними по Англії за 2019 рік, згідно з якими більше 16% учнів середніх шкіл пропускають сніданок.

Було встановлено: у дітей, які пропускають сніданок, оцінки були нижчими, ніж у тих, хто снідав часто. Ті, хто рідко їв сніданок, набирали в середньому на 10,25 бала менше в оцінці GCSE. Притому, висновки залишалися актуальними, навіть коли враховувалися побічні чинники — соціально-економічний статус, етнічна приналежність, стать, вік дітей і індекс маси тіла.

Дослідники з Лідса кажуть, що їх висновки підтверджують заклики розширити нинішню програму обмеженого безкоштовного шкільного сніданку в Великобританії, щоб включити в неї всі державні школи Англії.

«У цьому звіті представлені переконливі докази того, що здоровий сніданок покращує успішність дитини, що підтверджує наші власні висновки про поліпшення концентрації дитини в класі, готовності вчитися, поведінки і пунктуальності», — зазначив Нікола Долтон, керівник Національної програми шкільних сніданків.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X