Свобода бути собою. Як Dove допомагає підвищити самооцінку та вчить любити себе такими, якими нас створила природа

Unilever
Позитивне ставлення до свого тіла та природної краси — це набагато більше, ніж можливість усміхнутися відображенню у дзеркалі. Не порівнюючи себе з нереалістичними ідеалами краси, розкритися та реалізувати свій потенціал набагато простіше.
Dove взяв на себе абсолютно унікальну місію позбавити жінок невпевненості в собі та підвищеної тривожності, викликаних невдоволенням своїм зовнішнім виглядом, і, як наслідок, в цілому — собою.
Чому це так важливо? Тому що важко дбати про себе, про близьких, про світ і виходити на нову якість життя, якщо ви не любите себе безумовною любов’ю. Але полюбити себе не так просто, як здається, з огляду на те, що з самого дитинства від нас вимагали або слухняності, або завзятості та працьовитості, або досягнень. Щоб було за що похвалити та за що полюбити.
Оцінки, рейтинги, постійне порівняння себе з іншими, звичайно, стимулюють розвиток багатьох корисних для життя якостей, але й часто позбавляють зовсім простих речей. Адже неможливо бути по-справжньому щасливою людиною без відчуття гармонії, безпеки, уміння релаксувати, бути у «тут і зараз». Відповідно, без цього проблематично отримувати задоволення і від сонячного ранку, і від життя, і від процесу досягнення мети.
Коли ж справа стосується зовнішності, то тут нам точно не дають розслабитися, пропонуючи все витонченіше відретушовані фото, нові стандарти краси з «модними» носами, вилицями, губами…
З самого дитинства конкурси «найрозумніший» і «найкрасивіший» змінюють один одного на екранах. І дитина, а потім підліток, а потім жінка комплексує, занижує власну самооцінку, коли відчуває, що не дотягує до нав’язаного ідеалу. Так знецінюються сила тіла, важливість здоров’я та індивідуальності. Дитині дуже непросто рости та дорослішати з цим відчуттям.
Dove із 2004 року втілює свою місію — підвищувати самооцінку жінок. Бренд не тільки виготовляє засоби, що забезпечують чудовий догляд, але й допомагає жінкам усвідомити, що кожна з них прекрасна — така, якою її створила природа. До 2020 року програми бренду вже охопили понад 40 мільйонів жінок у 140 країнах світу.
ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ? У рекламі Dove знімаються не моделі, а звичайні жінки. Різного віку, з різними фігурами та об'ємами, різних національностей, у різному стилі та без «подіумних» стандартів краси. Кожна жінка в рекламі має ім'я, кожна унікальна і демонструє цінність індивідуальності, а не ідеальних шаблонів.
Щоб у нас було більше впевненості, щоб ми почувалися краще та щасливіше, бренд запустив проєкт Dove «Самооцінка» (Self-Esteem) з корисними ресурсами, створеними разом з експертами з оцінки свого зовнішнього вигляду та психологами, щоб показати жінкам, які у них красиві тіла, незалежно від того, як вони виглядають. І це спрацювало! І допомогло підвищити самооцінку 40 мільйонам жінок.

Ще один важливий проєкт для підвищення самооцінки жінок щодо зовнішності — «Свобода бути собою», в якому дівчата-гіди та дівчата-скаути популяризують способи та методи, що допомагають почуватися впевнено, і створювати світ, вільний від дискримінації за зовнішнім виглядом.

Dove бачить свою місію у тому, щоб наступне покоління дівчаток зростало, насолоджуючись прийняттям того, як вони виглядають, та повністю реалізувало свій потенціал. За 10 років проєкт Dove Self-Esteem навчив понад 20 мільйонів впевненості у собі та самоповазі. Щоб розповісти дітям та підліткам про бодіпозитив Dove створив мультфільм та книгу, які показують, як важливо приймати власний зовнішній вигляд та різноманіття серед інших людей, вони вчать емпатії та важливості інклюзії.
У 2019 р. Dove запустив масштабний соціальний проєкт #ShowUs (#ПокажітьНас), де закликає ЗМІ і рекламодавців відмовитися від стереотипів і показати різну красу без ретуші. Бренд спільно з представницями різних країн створив бібліотеку фотографій реальних жінок, щоб показати, наскільки різноманітною може бути краса. Проєкт закликає ЗМІ, рекламодавців та медіа використовувати ці фото в своїх рекламних кампаніях.

В Україні амбасадоркою проєкту стала alyona alyona. Реп-виконавиця протягом декількох років піднімає проблему нав’язування стереотипів ідеальної зовнішності і прийняття себе. Тому спільно з Dove народилася пісня і кліп під назвою «Світ потребує краси».
Жінки Dove такі, які вони у реальному житті, — без фотошопу та постановочних фото. І що відбувається, коли ми дивимося на них у рекламі? Ми бачимо, що вони не схожі на стандартних фотомоделей, але при цьому прекрасні. Ми починаємо дивитися на себе іншими очима, розуміючи, що нам нема про що турбуватися. Адже краса така різна і вона — для всіх.
Щоразу, купуючи продукцію Dove, ви підтримуєте всі ці серйозні соціальні ініціативи. Ви не просто дбаєте про тіло, свій зовнішній вигляд і даруєте собі приємні відчуття під час процедур догляду. Ви справді змінюєте світ, допомагаючи проєктам, спрямованим на підвищення самооцінки людей.
Ви стаєте невразливими для критики, адже, якщо ви впевнені в собі, в тому, що ви прекрасні у своїй природній красі, то токсичні зауваження та порівняння з відфотошопленою красою проходять повз вас. Ви насолоджуєтеся можливістю бути собою, не намагаючись відповідати стандартам. А разом з вами завдяки Dove свободу бути собою отримують мільйони людей у всьому світі.