Мережа гастромаркетів WINETIME: «Формуємо залежність до смачного!» - фото
Партнерський проєкт

Мережа гастромаркетів WINETIME: «Формуємо залежність до смачного!»

29 травня, 13:51

Гастромаркети WINETIME популярні у гурманів. Приготувати м’ясо та морепродукти, гостре, пікантне, солоне або солодке — сюди прямують, щоб знайти найкращі інгредієнти до страв. Нині маркети є справжніми гастрономічними хабами, адже в них можна і продукти закупити, і смачно поїсти у фудхолах та ресторанах. Шеф-кухарі WINETIME втілюють кулінарні побажання відвідувачів практично без обмежень.

Відео дня

Побутує думка, що готова їжа у супермаркетах не може бути смачною. У команді WINETIME врахували практику європейських країн і зруйнували цей стереотип. У багатьох містах Європи популярні гросеранти — бакалійні магазини з широким асортиментом продуктів. У них створені зони громадського харчування, де відвідувачі можуть розміститися за столиками та з'їсти те, що придбали.

Ще одним прикладом вдалого поєднання місць для купівлі та споживання їжі є міські фермерські ринки. Придбавши м’ясний стейк в іспанській Барселоні чи морепродукти свіжого вилову у французькому Трувілі місцеві жителі не несуть продукти на домашні кухні, а за потреби замовляють приготування на місці. У WINETIME ретельно вивчили цей досвід і створили свою унікальну модель.

Денис Наумов,

керівник проєктів ресторанів і фудхолів WINETIME

«Головні наші принципи та прагнення — знайти однодумців серед споживачів. Такий формат — це рідкісний симбіоз роздрібної торгівлі та сервісу. Ми започаткували власне виробництво в Україні та імпортуємо справжні гастрознахідки — ексклюзивні продукти з Європи, а вино й міцний алкоголь привозимо з усього світу. Все продаємо в наших магазинах. Водночас відкрили в мережі ресторани й фудхоли, — розказав Денис Наумов, керівник проєктів ресторанів і фудхолів WINETIME. — Якщо наші гості щось купили, то, маючи бажання, замовляють приготувати це просто на місці. Так само, не виходячи за поріг магазину, можна страву з'їсти та випити улюблений напій без коркового збору. Всі процеси супроводжує персонал гастромаркетів, який надає високий рівень обслуговування. Свого часу ми намагалися створити простір у форматі європейських гросерантів. Однак швидко зрозуміли, така інновація у нас не працює. Українські споживачі не розуміли — як це: столики є, а сервісу бракує? Більшість сиділа в очікуванні комунікабельного офіціанта, який би приніс меню та детально розказав про кожну страву чи про склад її інгредієнтів. Словом, українці вимогливіші до сервісу».

Два в одному WINETIME: фудхоли та ресторани

У WINETIME створили два формати закладів. Одним з них став демократичний та відкритий простір — фудхол. Він розташований безпосередньо в торговій залі, поруч з рядами полиць. Тут гості перекушують нашвидкуруч, сидячи за зручними стильними столиками, ба навіть замовляють з меню страву, а поки чекають, продовжують шопінг.

Автономніший і відокремлений від торговельної зали заклад — це ресторан. Тут радше панує атмосфера dolce far niente. У італійців, адептів такого стилю життя, вона означає неквапливий відпочинок за келихом вина та насолоду смаком. Саме так у ресторанах WINETIME довго й без поспіху гості проводять час у колі друзів, родини чи коханих.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

І на фудхолі, і в ресторані відвідувачі отримують однаковий рівень обслуговування. Команда офіціантів не гірше за спеціалістів гастрономів чи сомельє орієнтується в асортименті продуктів і алкоголю, які представлені в мережі WINETIME. Вони із задоволенням надають рекомендації та поради щодо різноманітних позицій у меню.

Для того, щоб дотриматися єдиного стандарту якості, часу приготування та візуальної подачі страв, в усіх фудхолах і ресторанах створене єдине меню. Його оновлюють кожні 3−4 місяці, а формують з урахуванням гастрономічних трендів з усіх куточків світу, запитів і смаків гостей.

«Винятковість закладів WINETIME у тому, що страви з меню готують з продуктів, представлених на наших полицях. У такий спосіб ми повністю контролюємо і свіжість, і якість, адже ми впевнені в тому, що продаємо, — каже Денис Наумов. — Найбільше ми цінуємо відносини з нашими гостями, тому щоразу креативимо у пошуку нових сервісів. Скажімо, при потребі наші відвідувачі можуть вибрати на полиці кашу, равіолі чи вареники, віддати продукти кухарям на фудхолі чи у ресторані й страва буде приготована на місці. Це дуже зручно, бо, звісно, далеко не все може бути в меню. Але ми нікого з наших гостей не обмежуємо в гастробажаннях. У такий спосіб можна оперативно нагодувати дитину або забрати готову їжу додому, розігріти за необхідності. Улюблена страва дарує позитивні емоції, створює настрій та заряджає енергією, тож ми формуємо залежність до якісного смаку».

Схожий принцип у WINETIME стосується й алкоголю. Ігристе, тихе вино чи міцні напої можна підібрати до страви, щоб вони пасували одне одному якнайкраще. У мережі гастромаркетів понад дві тисячі найменувань продукції, тому барна карта фудхолів і ресторанів — одна з найбільших у країні. До рахунку не додають так званий сork fee — націнку за відкоркування пляшки. Тобто вартість алкоголю залишається за ціною напою на полиці маркету.

«Винятковість закладів WINETIME у тому, що всі страви готують з продуктів, які представлені на наших полицях. У такий спосіб ми повністю контролюємо і свіжість, і якість страв».


Не тільки імпорт, а й власне виробництво

У WINETIME немає потреби здійснювати окремі закупівлі або тримати м’ясо, рибу чи овочі по кілька днів у холодильниках. Усі фудхоли й ресторани облаштовані відкритими кухнями, що робить процеси приготування прозорими. До того ж у гостей є унікальна можливість спілкуватися з шеф-кухарями. Між багатьма з них виникають приятельські стосунки. Відвідувачі залюбки чекають на появу нового меню «від шефа», натомість кухарі добре обізнані зі смаками постійних відвідувачів і відповідають на більшість персональних вподобань, як-от ступінь прожарювання м’яса чи використання окремих інгредієнтів у стравах. Шефи надають поради щодо смаку, текстури чи способу приготування того чи іншого продукту.

Особливо люблять гості WINETIME замовляти стейки. Їх тут вміють готувати. Шефи мережі знаються на тонкощах підготовки, правильного прожарювання різних типів м’яса та подачі за правилами. Цей гастрономічний напрям важливий для мережі гастромаркетів. Свого часу компанія інвестувала в розвиток власної тваринницької ферми Тростинка, на Київщині. Тут вирощують ексклюзивні породи бичків, овець, кіз та налагодили виробництво м’ясних продуктів преміальної якості. Саме тому у топі замовлень на фудхолах і рестораціях відмінні стейки, м’ясо в екзотичних маринадах, фірмові бургери з соковитими котлетами з мармурової яловичини.

Все, що надходить з ферми Тростинка, а крім яловичини це ще й м’ясо птиці, різноманітна зелень, переробляють на основній кухні, звідки запаковану продукцію відправляють для ресторанів та фудхолів WINETIME. Відбувається так званий замкнений цикл виробництва, який дозволяє до дрібниць контролювати всі процеси підготовки продукції — від кормів, що вживають тварини, до терміну потрапляння продукту на стіл споживачам.

«Імперативи кухні WINETIME — це смак, якість, безпека, естетика та швидкість подачі страв. Наші шеф-кухарі працюють над смаковими характеристиками страв. Власні потужності, як-от ферма, дозволяють використовувати для ресторацій та фудхолів продукцію найвищої якості, — впевнений Денис Наумов. — Над харчовою безпекою ми працюємо щодня і гарантуємо нашим гостям, що кожен продукт ми контролюємо як у питанні походження, так і надходження у гастромережу».

Ще один важливий напрям розвиває WINETIME. Йдеться про власну пекарню. Тут випікають хліб на живій заквасці, у французькій печі на дровах. Виготовляють його виключно з природних компонентів, без додавання розпушувачів тіста чи промислових дріжджів. Високо цінується також і енергія справжнього полум’я та дерева, що насичує готовий хліб унікальним ароматом і смаком.

У асортименті меню фудхолів та ресторанів WINETIME представлені й улюблені українцями морепродукти. Вишукані страви скандинавської кухні, як-от норвезький суп зі свіжим лососем і вершками, смореброди — данські відкриті бутерброди та, звісно, виготовлені з-під ножа японські суші й роли, задовольняють смаки найвибагливіших відвідувачів.

«Навіть за умов повномасштабної війни ми залишаємося вірними принципам, які завжди декларуємо, — смак, якість, безпека та оперативність, з якою ми доставляємо продукти до наших гастромаркетів. Найбільше, що сьогодні потребують українці — це захист життя. Ми не забезпечимо всіх глобальною безпекою, але можемо дбати про харчову», — впевнений Денис Наумов. — Гості WINETIME приходять до нас, щоб насолодитися естетикою смаку та якісним рівнем обслуговування. Наша команда прагне створити кожному відвідувачу яскраву подорож у світ професійної кухні. Ми є гідами, експертами, помічниками та друзями на цьому шляху".

У команди гастромаркетів високі стандарти, а ще непохитна відданість і турбота про своїх гостей. Саме тому більшості відвідувачів WINETIME імпонує заощаджувати час на домашніх справах та мати більше можливостей для родини, зустрічей з друзями або присвячувати себе улюбленому хобі.

Діліться матеріалом




Радіо NV
X