З жовто-блакитною етикеткою. Європейці зібрали 16 тис. євро на підтримку України, розкупивши лімітовану серію рому

22 липня, 20:09
Лімітована колекція рому Barbados 2015 Ukraine Charity Bottling (Фото:BudmoUA)

Лімітована колекція рому Barbados 2015 Ukraine Charity Bottling (Фото:BudmoUA)

Французький бренд Plantation Rum випустив лімітовану серію напою — ром Barbados 2015 Ukraine Charity Bottling з синьо-жовтою етикеткою. Всі кошти від продажу цієї серії компанія планує передати на підтримку України.

Новинку презентували 20 липня. Через дві години відбувся її повний sold-out.

Barbados 2015 Ukraine Charity Bottling — це лімітований випуск 246 пронумерованих пляшок рому бочкової міцності 51.7%. Спершу напій витримували 2 роки у бочках з-під бурбону в тропічному кліматі і рік в бочках Ferrand у Франції, після чого довитримувався ще 4 роки в бочках з-під односолодового ірландського віскі. Вартість однієї пляшки склала 65 євро.

Відео дня

Завдяки потрійній витримці ром має насичений та збалансований аромат. Верхні ноти: стиглі екзотичні фрукти, кокос і оливки, відтінки банана, прянощів і слодових нот у смаку, післясмак какао та сухофруктів.

Barbados 2015 Ukraine Charity Bottling – лімітована колекція рому, випущена на підтримку України (Фото: BudmoUA)
Barbados 2015 Ukraine Charity Bottling – лімітована колекція рому, випущена на підтримку України / Фото: BudmoUA

Компанія планує передати отримані від продажу 16,000€ українській некомерційній організації BudmoUA, яка проводить заходи в міжнародних барах та всі зібрані кошти направляє на допомогу українським ресторанам та волонтерським організаціям, які щодня годують понад 20 000 людей. Серед них військові, лікарі, літні люди, діти, молоді мами та ті, хто потребує підтримки.

Наразі це найбільший внесок, який отримували BudmoUA. На ці кошти вони планують придбати два фургони або позашляховики для доставки продуктів, гуманітарної допомоги, а також евакуації цивільного населення з областей, що постраждали від війни, розповіла PR менеджер проекту BudmoUA Катерина Михайленко.

Лімітований ром на підтримку України розкупили за перші 2 години після його
Лімітований ром на підтримку України розкупили за перші 2 години після його "прем'єри" / Фото: BudmoUa

Проєкт BudmoUA започаткувала група спеціалістів алкогольної індустрії України. Завдяки його діяльності, українська традиція виголошувати тост Будьмо! шириться світом, адже їх благодійні заходи вже пройшли в Німеччині, Іспанії, Італії, Грузії, Румунії, Бельгії, Великобританії, Казахстані та Чехії.

«Всі ми знаємо людей, на яких безпосередньо вплинула війна, тому хотіли підтримати місію BudmoUA з допомоги українцям. Гостинність — одна з найважливіших цінностей бренду Plantation Rum, і завдяки нашому донату організація зможе придбати автомобілі для щоденної доставки продуктів тисячам українців у областях, найбільше постраждалих від війни», — розповів майстер купажу Plantation Rum Александр Габріель.

Редактор: Лілія Вітюк
Показати ще новини
Радіо НВ
X