Новий формат. Сільпо відкрила першу спешелті-кав'ярню Feeltrd
Мережа супермаркетів Сільпо перезапускає кавові зони у власних магазинах. Перша спешелті-кав'ярня Feeltrd відкрилася у столичному ТЦ Silver Breeze.
Зі слів кавового експерта Євгена Горбаня, команда збудувала концепт навколо простоти: коротке і зрозуміле меню, комунікація з баристою, полиця з кавовими аксесуарами, зерном недавнього обсмаження і можливість взяти свіжоприготовлену їжу. На вибір є завжди два сорти кави, один з яких сезонний. Крім кави, в меню є традиційна матча, матча лате і какао, лимонади, кілька якісних чаїв та авторський напій Feeltrd.
«Кавова індустрія нині дуже активно і швидко розвивається, тому ми з командою вирішили зібрати всі наші знання в новому концепті», — додав Горбань.

Бренд Feeltrd поєднав у собі слова Filtered (відфільтрований) і Feel (почуття). До кінця року аналогічні спешелті-кав'ярні Feeltrd планують відкрити в київському ТРЦ Gulliver, а також у нових супермаркетах в Одесі та Дніпрі.
Каву Сільпо закуповує на різних плантаціях світу та обсмажує у власному цеху в Ворзелі на одному з найкращих ростерів — Giesen. Для кожного сорту підбирається індивідуальний метод обсмажування, щоб підкреслити аромат та смак. У 2019 році мережа завезла 335 тонн зеленої кави 39 сортів, які продаються у спеціальних відділах.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.