Хочу на море. П’ять вагомих причин замовити рибу в Seadora

21 липня 2020, 17:13
Новини компаній
Інги Тор і головний персонаж Seadora — кіт-русалка (Фото:Seadora)

Інги Тор і головний персонаж Seadora — кіт-русалка (Фото:Seadora)

Українська компанія Seadora доставляє рибу з усього світу через 2−3 дні після вилову, бере участь у збереженні рибних запасів світового океану, розділяючи філософію No Waste, і запевняє, що якість доставленої до Києва риби відповідає якості риби в місці вилову.

Ідею Seadora, сервісу доставки свіжої риби з місць улову, засновник Андрій Дрогобицький виношував три роки. Вивчав особливості рибного промислу і торгівлі в різних країнах світу, аж до знайомств з рибалками, з тим, щоб побудувати коротший ланцюжок логістики, виключаючи посередників там, де вони не потрібні. І в 2019 році приступив до здійснення задуманого. Так з’явилася Seadora — сервіс фішбукінгу, замовлення риби практично безпосередньо у рибалок. Сьогодні є як мінімум п’ять вагомих причин, щоб скористатися цим сервісом.

Відео дня

Що таке Seadora?
Фото: Що таке Seadora?

1. Якість і свіжість, як у місцях вилову.

Перше і найважливіше, що має значення при купівлі риби, це її свіжість. Завдяки сервісу фішбукінгу, тобто покупки за попереднім замовленням через сайт, ви завжди отримуєте тільки свіжу рибу. Як у рибному ряду на ринку у Франції, Хорватії або Ісландії. Перебуваючи в Києві, ви можете замовити таку саму рибу, як їли на Шрі-Ланці або в Ісландії, і не відчуєте різниці в смаку і якості — тому що різниці немає.

2. Фішбукінг — купівля риби за попереднім замовленням.

Чому важливо отримувати рибу за попереднім замовленням? Справа не тільки в свіжості. Згідно з даними ВООЗ, до 50% риби на різних етапах йде в утиль, оскільки з моря її виловлюють більше, ніж потрібно покупцям. Seadora оптимізувала модель логістики, щоб діставати і доставляти тільки ту рибу, яку замовили. Таким чином зменшується кількість відходів і зберігаються популяції — виловлюється тільки те, що буде з'їдено. Це і є суть концепції No Waste, світового тренду, якому слідує і який пропагує Seadora. Попереднє замовлення здійснюється через сайт, на якому можна побачити, коли відбудеться вилов. Жодна риба не «гине» на вітрині, поки чекає покупців, адже вітрина Seadora — це сайт.

Що таке фішбукінг?
Фото: Що таке фішбукінг?

3. Швидка доставка.

Свіжість і природний смак риби і морепродуктів вдається зберегти завдяки доставці повітрям. Таким чином виходить скоротити шлях дарів моря з глибин до столу до 2−3 днів. При цьому сервіс забезпечує не тільки замовлення риби і її доставку, а й контроль якості в процесі. Доставка по Києву і найближчій області здійснюється самою компанією, офіс і штат якої працюють у Києві.

Головний персонаж Seadora — кіт-русалка
Фото: Головний персонаж Seadora — кіт-русалка

4. Асортимент і географія.

Вибрати є з чого: лосось, голець, тріска, устриці, гребінці, мідії, оселедець, сиг, сайда, барабулька, бички, калкан, камбала, сібас, барамунді, тунець, риба-меч, морський трубач — всього на сайті представлені близько 200 позицій від рибалок з таких країн як Ісландія, Норвегія, Іспанія, Хорватія, Бельгія, Нідерланди, Шрі-Ланка, Франція, Бельгія, Шотландія і Україна. Залишаючись вдома, ви можете здійснити гастрономічну подорож до морського узбережжя.

Як бонус — крафтове пиво Fisherman’s Ale, зварене для Seadora на пивоварні Underwood. Ідеально до свіжої риби.

5. Людям, ресторанам, світу.

Концепцію і зручність фішбукінгу з Seadora вже оцінили жителі Києва та ресторани столиці. Так, ви можете купити таку ж рибу, як в ресторані, а ресторани купують таку ж рибу, як ви, тому що їм потрібна найсвіжіша риба. На сьогодні у Seadora вже півтори тисячі клієнтів у Києві, для них доставили більше 6 тонн риби. В середньому доставляють півтори тонни на місяць, при цьому цифра зростає на 30−40% щомісяця.

Сергій Дідковський, СМО Seadora, Андрій Дрогобицький, засновник Seadora, Арні Тор Сігурдссон, посол Ісландії в Україні, Інгі Тор, ісландський рибалка і головний герой серіалу Andskotinn
Фото: Сергій Дідковський, СМО Seadora, Андрій Дрогобицький, засновник Seadora, Арні Тор Сігурдссон, посол Ісландії в Україні, Інгі Тор, ісландський рибалка і головний герой серіалу Andskotinn

Серед ресторанів першими стали Beef, Whisky Corner і Odessa. Зараз з Seadora працюють 10 закладів у Києві. Але кордонів для риби не існує. Тому в найближчому майбутньому Seadora планує вихід на ринки країн ЄС, щоб, наприклад, доставляти споживачам Європи українську рибу. А також надати європейцям платформу для замовлення риби у рибалок, слідуючи філософії No Waste.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X