METRO — для ресторанів та кулінарних фанів

5 березня 2020, 14:27
Новини компаній
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке
Нове десятиліття METRO починає з принципового оновлення комунікації (Фото:METRO)

Нове десятиліття METRO починає з принципового оновлення комунікації (Фото:METRO)

Нове десятиліття METRO починає з принципового оновлення комунікації.

Глобальна амбіція компанії METRO, як у світі, так і в Україні зокрема — бути надійним партнером та постачальником для більш ніж 16 млн. клієнтів компанії у світі. Маючи понад 55 років успішного бізнесу у 34 країнах, компанія навчилася не тільки прислухатися, а й передчувати потреби клієнтів, задовольняючи їхні професійні вимоги та розвиваючи свій бізнес разом з ними. За цей час METRO стала топовим постачальником і партнером для HoReCa (ресторанів, кафе, готелів, кейтерингових компаній тощо) в Німеччині, Португалії, Франції, Іспанії, Італії та багатьох інших країнах світу. Вбачаючи великий потенціал розвитку сфери HoReCa і в Україні, компанія «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» має на меті допомагати своїм клієнтам розвивати їх бізнес та ставати успішними, залучаючи найкращі практики своєї міжнародної експертизи. Запуск власного онлайн-магазину shop.metro.ua для професійних клієнтів HoReCa, можливість безкоштовного створення веб-сторінок ресторанів за допомогою онлайн-конструктора сайтів, впровадження інструментів для онлайн-резервування столів — ряд успішних кроків компанії у реалізації багаторічної стратегії щодо розвитку бізнесу HoReCa в Україні.

METRO
Фото: METRO

Ще одне завдання — розвиток бізнесу для кінцевих споживачів, які залишаються дуже важливою для компанії групою клієнтів. Щоб відповідати їх очікуванням, ще у 2016 році у компанії розпочався проект перегляду цін, мета — стати лідером за низькими цінами на ринку українського рітейлу з широким асортиментом високоякісних продуктів та великою часткою імпорту.

Яким чином ці дві різні групи покупців опинилися в спільному колі інтересів компанії? Що їх приводить до METRO? Відповіді на ці питання і сформували новий стиль комунікації.

По-перше, клієнти приходять у пошуку специфічних продуктів і знаходять їх серед широкого асортименту товарів та продуктів власного імпорту METRO, довіряючи високим стандартам якості провідної міжнародної компанії.

По-друге, кожен покупець може скористатись оптовими цінами, які стартують уже від двох одиниць товару.

По-третє, один похід у METRO замінює виснажливий шопінг у декількох супермаркетах, адже тут можна придбати не лише їжу, а й різноманітні товари для декору, посуд, меблі, текстиль, ресторанне кухонне обладнання та аксесуари.

Та є ще дещо, крім раціональних аргументів. В METRO приходять люди, які справді люблять готувати. На кухні відомого ресторану чи вдома для рідних — вони вимогливі до себе та до інгредієнтів, які використовують. Чим стане кожен продукт — залежить лише від покупця, до рук якого він потрапить.

І це різноманіття сценаріїв долі продуктів на кухнях наших клієнтів стало основою комунікації — «Для ресторанів та кулінарних фанів».

Про це ролик, який дає старт новій платформі. Історія цілком могла б трапитися в одному з центрів оптової торгівлі METRO, так як щоденно безліч професійних кухарів зустрічається там з фанами кулінарії, де вони пліч-о-пліч обирають продукти для своїх майбутніх кулінарних звершень.

Саме тому одним з головних героїв відео став не актор, а реальний шеф-кухар — Володимир Ярославський, співвласник ресторану Lucky, один із 25 найкращих шеф- кухарів України, а також експерт і суддя багатьох телевізійних кулінарних проектів.

А у кулінарному змаганні, яке виникає між турботливим татом і шеф-кухарем перемагає, звісно ж… любов до своєї справи.

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі METRO Cash & Carry у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі; та 3-ма магазинами оптової торгівлі «Бери Вези» у Тернополі, Луцьку та Чернігові. За понад 16 років діяльності в Україні METRO Cash & Carry інвестувала в національну економіку понад 600 млн. євро. Обсяг продажів компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» за 2018/2019 фінансовий рік (жовтень 2018 р. — вересень 2019 р.) склав 627 млн. євро. «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» входить до складу METRO.
Більше інформації: www.metro.ua

METRO — це провідна міжнародна торговельна оптова компанія, що спеціалізується на обслуговуванні готелів, ресторанів та служб кейтерингу (HoReCa), а також приватних підприємців — власників закладів роздрібної торгівлі. Обслуговуючи понад 16 млн. клієнтів у світі, компанія забезпечує їх якісними товарами як безпосередньо у великих торговельних центрах, так і онлайн, з професійною доставкою. Окрім цього, METRO допомагає своїм клієнтам розвивати бізнес та підвищувати конкурентоздатність, пропонуючи їм сучасні digital-інструменти, покликані розвивати та вдосконалювати сферу гостинності у кожній країні присутності компанії. Сталий розвиток є одним із ключових факторів успішного бізнесу METRO, про що свідчить статус лідера галузі, згідно з Європейським індексом сталого розвитку Dow Jones Sustainability Index 2019. Компанія представлена у 34 країнах та надає робочі місця понад 100 тисячам працівників. Обсяг продажів METRO у 2018/2019 фінансовому році склав 27,1 млрд. євро. У жовтні 2019 року METRO AG заключила угоду щодо продажу мажоритарного пакету акцій свого бізнесу у Китаї. У вересні 2018 року компанія розпочала процес продажу роздрібної мережі Real, що налічує понад 34 тисячі працівників. Більше інформації: www.metroag.de

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Life
Залишайтесь в курсі подій з життя зірок, нових рецептів, краси та моди
Щосереди
Показати ще новини
Радіо НВ
X