Американський бренд віскі Jack Daniel’s запустив глобальну кампанію Make It Count у понад 100 країнах

19 січня 2021, 12:32
Спецпроект
Jack Daniel’s

Jack Daniel’s

В Україні для просування бренд використав на повну всі можливості: діджитал-маркетинг, телебачення і соцмережі.

В українській версії Make It Count звучить як «Живи момент». Розробленням кампанії займалося американське креативне агентство Energy BBDO. З продакшеном допомагала київська студія Radioaktive Film, яка виграла цей тендер серед претендентів з усього світу.

Відео дня

Режисером ролика став відомий Ян Понс Джуелл. У його великому творчому портфоліо, наприклад, є кліпи для Naughty Boy, Paolo Nutini, Vince Staples, а також рекламні ролики для Huawei, Nike і Google Pixel.

Jack Daniel's
Фото: Jack Daniel's

Рекламний ролик «First Timers» був повністю знятий в Україні. Місцем, а точніше, місцями дії стали українські та київські локації. У ролику кияни з легкістю впізнають столичний бар «БарменДиктат», поціновувачі смачної їжі — ресторан «Маріо», а затяті мандрівники по рідній країні — Коростишівський каньйон. Подивіться ролик уважніше, можливо, теж впізнаєте знайомі вам українські пейзажі або місця.

Jack Daniel's
Фото: Jack Daniel's

7 кумедних мініісторій, представлених у відеоролику «First Timers» («Новачки»), — емоційна і зрозуміла новому поколінню споживачів розповідь про незалежний і сміливий дух компанії зі 154-річною історією. Кожна з семи історій — яскрава і лаконічна розповідь про різних людей, що зважилися зробити те, про що вони давно мріяли.

Jack Daniel's
Фото: Jack Daniel's

Make it Count це унікальний погляд на світ очима Jack Daniel’s, який надихає людей впевнено діяти тут і зараз.

«Це спосіб життя, підкреслив Метт Блевінс, глобальний бренд-директор Jack Daniel’s. Живи момент (Make it Count) це сучасна артикуляція духу свободи: жити на повну, жити в моменті, тут і зараз, здійснювати свої бажання і не відкладати на потім. Ми знаємо, що саме так Джек Деніел прожив своє життя, і думаємо, це дуже резонує нашим сучасникам».

Іноді випадає така мить, через яку запам’ятовуєш весь день назавжди, — це і є Живи момент!

Творець іменного віскі Джаспер Ньютон (Джек) Деніел, який був реальною людиною, гостро відчував ті самі моменти і впевнено діяв у потрібний час. Завдяки його діловій хватці в місті Лінчбург, штат Теннессі, досі виробляють відомий на весь світ напій. Саме тут знаходиться найстаріша офіційно зареєстрована дистилерія в США.

Глядач, який побачить рекламний ролик «First Timers» («Новачки»), з легкістю може впізнати в одному з героїв себе. Того, який давно хотів зробити щось, на що не наважувався. Того, хто неодмінно наважиться, як тільки відчує настрій в дусі Живи момент!

Jack Daniel's
Фото: Jack Daniel's

І не важливо, хто ти і чим займаєшся по життю. Важливим є те, що у тебе є бажання, виконання яких ти не хочеш залишати на потім. І, як тільки ти відчуваєш той самий поворотний момент і втілюєш своє бажання в життя, миттєво повертаєшся до самого себе. Крок за кроком, від одного такого вчинку до іншого. У прагненні бути самим собою криється унікальний шанс пізнати себе справжнього — вільного і живого.

Живи момент!

health warning
Фото: health warning
Показати ще новини
Радіо НВ
X