Культура десертів. Французький шоколатьє про солодощі в Європі, Азії та Америці

11 лютого 2020, 04:36

Французький кондитер Ніколас Ботомісі відвідав Київ, щоб розповісти про сучасні тенденції, культуру десертів у різних країнах і шкідливих інгредієнтах, яких не повинно бути в шоколадних цукерках.

Ніколас Ботомісі почав свою кар'єру на півдні Франції в мішленівському ресторані Relais de la Poste. Пізніше він переїхав працювати до Великобританії, а потім знову повернувся в Париж. У 2012 році Ніколас переїхав до Японії і почав працювати як кондитер в L'Ecole Valrhona Tokyo. Через 6 років Ніколас з друзями відкрив свою кондитерську в Токіо. Шоколатьє також встиг попрацювати в L 'Ecole Valrhona в США, в Брукліні.

Відео дня

Зараз Ніколас живе в Нью-Джерсі і подорожує по світу, консультуючи інших кондитерів. Ніколас займається приготуванням різних десертів, цукерок і драже. Разом з командою Власної кондитерської Ніколас Ботомісі розробив ексклюзивну колекцію солодощів. Як результат колаборації були створені 8 нових смаків (6 цукерок і два шоколадні батончики). Деякі з них незабаром можна буде спробувати в бутіках Власна кондитерська в Сільпо і Le Silpo.

Про тенденції в кондитерській справі, шкідливих інгредієнтах і культурі десертів у Європі, Азії та Америці

Цукерки з нової колекції шоколаду ручної роботи (Фото: Сільпо)
Цукерки з нової колекції шоколаду ручної роботи / Фото: Сільпо

Про тенденції в кондитерській справі. Є річ, якій я дуже радий. Зараз у Франції для шоколаду заборонили використовувати хімічні барвники. Кольору можна домогтися натуральними методами, додаючи пудру фруктів, овочів і трав, але при цьому не використовувати діоксид титану (речовина для вибілення цукерок - ред.) або якісь дуже яскраві неприродні кольори.

Йде повернення до витоків, натуральних, класичних десертів, від яких ми отримуємо задоволення. Кондитери, які роблять всі ці яскраві, різнокольорові десерти в Instagram, забувають, на жаль, про найголовніше. Десерти потрібні не для якихось певних цілей, а для однієї єдиної - щоб отримати задоволення. Можна шикарно жити без десертів, нічого з нами не станеться, але ми купуємо їх, тому що хочемо отримати задоволення від смаку в першу чергу.

Про культуру десертів в Європі, Азії та Америці. Культура десертів почалася з Італії, потім перейшла до Франції, де вона вже розвивалася і отримала широке визнання. Японія для мене друга країна після Франції, яка представляє якісну кондитерську справу. У них дуже багато хороших шефів. Відмітна риса японців - це поліпшення, за що б вони не бралися, вони це доводять до досконалості.

У кухнях Азії, в тому числі і в Японії, прийнято використовувати солодкий смак. Нотки цукру і солодких інгредієнтів присутні в основних блюдах. Але там не прийнято, як, наприклад, у Франції закінчувати прийом їжі десертом. У них всі ці смаки присутні в основний їжі.

Сільпо
Фото: Сільпо

За останні 30-40 років по всій Японії відкрилося дуже багато кондитерських. Вони ставляться до десертів як до люксу, як до подарунка, який можна подарувати собі або іншій людині. Це не звичайний щоденний продукт - це частина свята.

В Америці ж все дуже солодко і жирно. Це молода країна, тому там немає культури споживання і розуміння тонкощів виробництва, немає культури вихідних продуктів. У великих мегаполісах, наприклад, в Сан-Франциско і Нью-Йорку є хороші кондитерські, але це сильно відрізняється від решти країни. Велика частина ринку - це величезні печеньки, капкейкі, весільні торти.

Це не означає, що у Франції або десь в іншому місці краще, це просто різна культура споживання. Бо якщо після жирного величезного бургера взяти збалансований тонкий європейський десерт, людина нічого не відчує і не зрозуміє, що за «вату» вона з'їла. Тому, звичайно, якщо така культура споживання, то і десерти повинні бути відповідні.

Взагалі ж Америка - це країна протилежностей, де є як витончені кондитерські вироби з кращих інгредієнтів, так і масове виробництво, де головні інгредієнти - жир і цукор.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X