День, коли якісна кава стане доступна кожному

22 вересня 2017, 12:50
Новини компаній

Ранкова кава – це запорука затишного, приємного дня. Хороша кава здатна зарядити енергією на весь день, подарувати настрій і бажання стати постійним клієнтом

Єдине, що може зіпсувати загальне враження – це людський фактор. Але завдяки появі в Україні компанії WMF, яка спеціалізується на суперавтоматичних кавоварка, тепер все буде інакше.

Відео дня

Існують десятки способів приготувати каву. Її можна варити, заварювати через френч-прес, настоювати або отримати найпопулярнішим і простим способом – замовити її в еспресо-барі. До речі, історія виникнення першої еспресо-машини налічує вже понад 100 років. Але люди до сих пір вважають, що ідеальний еспресо складається з чотирьох складових: хороших зерен, правильного помелу, справної кавомашини і професійного баристи. Але компанія WMF своїми технічними розробками довела, що трьох з них буде достатньо.

Тепер висококваліфікованого фахівця повністю замінюють автоматизовані системи

Власники компаній у сфері HoReCa могли не раз переконатися на власному досвіді, що знайти хорошого баристу, який зможе працювати тривалий час без шкоди якості виконання – непросто. І ще складніше переконати його постійно працювати в одній компанії. Тепер висококваліфікованого фахівця повністю замінюють автоматизовані системи. Суперавтомати WMF можуть не тільки приготувати смачний еспресо і капучіно, а й самі збивають молоко до будь-якої температури, додають топінги й охолоджують напої. Вони здатні «запам'ятати» до 40 кавових рецептів, готуючи кожен з них після натискання однієї клавіші. Тільки уявіть, скільки часу можна заощадити на процесі обробки одного замовлення або уникнути можливого непорозуміння.

З іншого боку, власнику не доведеться переживати про перевитрату або точність підрахунків. В кінці дня кавоварка WMF направляє через мобільний додаток або публікує на спеціальному сайті інформацію, про кількість замовлених напоїв і витрату інгредієнтів. Завдяки цим даним, у власника торгової точки з'являється можливість відстежувати обсяги замовлень. А для бізнесменів з мережею місць обслуговування, наприклад, АЗС або кав'ярень, відкривається доступ до більш масштабної аналітики – популярності локації, вивчення переваг клієнтів, залежно від місця проживання тощо. Крім того, автоматичні кавоварки WMF надійні й невибагливі в обслуговуванні.

Займіться іншими важливими справами, а приготування ідеальної кави залиште суперавтомату WMF!

офіційний представник WMF в Україні - Gemini Espresso
Показати ще новини
Радіо NV
X