«Кожному бренду своя панама!». Українські компанії масово додають до своїх логотипів рожеву панаму Kalush

16 травня, 22:50
Рожева панамка — візитна картка фронтмена групи (Фото:instagram.com/panama.kalush)

Рожева панамка — візитна картка фронтмена групи (Фото:instagram.com/panama.kalush)

Після перемоги гурту на Євробаченні, українські бренди підхопили челендж на знак підтримки Kalush Orchestra.

Першими до свого логотипу рожеву панамку, візитну картку фронтмена Олега Псюка, додала Укрзалізниця. Лейбл гурту Enko Music запропонував зробити це челенджем, після чого рожеві панами з’явилися на логотипах багатьох українських брендів і компаній, у тому числі Київстару, Нового каналу, Книгарні Є, Нафтогазу, Prom.ua, Concert.ua та інших.

Відео дня

Скріншоти сторіз enko_music/instagram.com
Фото: Скріншоти сторіз enko_music/instagram.com
Скріншоти сторіз enko_music/instagram.com
Фото: Скріншоти сторіз enko_music/instagram.com

Челендж присвячений не тільки перемозі гурту, а й дню народження Олега Псюка, котрому 16 травня виповнилося 28 років.

https://www.youtube.com/watch?v=ppmrH2T41lI&t=2s
Показати ще новини
Радіо НВ
X