Три головні поради. Як працювати ефективно, коли ви перевантажені

Лео Бабаута: «Складіть два списки» (Фото:Pavel Danilyuk/Pexels)
Ці методи дозволять вам збільшити свою продуктивність до необхідного рівня
Я помітив, що дуже багато людей почуваються настільки перевантаженими, розсіяними й напруженими, що їм стає неймовірно складно зосередитися та продуктивно працювати. То що ми можемо зробити, щоб бути ефективнішими, перебуваючи в розсіяному і перевантаженому стані?
Сьогодні поділюсь тими трьома основними речами, які допомагають мені сконцентруватися та підвищити продуктивність, навіть коли я зовсім не знаю, за що хапатися.
Проміжна пауза
Перше, що я раджу, робити невелику перерву між будь-якими вашими діями. Я називаю це проміжною паузою.
Якщо коротко, то рекомендую робити паузу замість того, щоб відразу перемикатися з одного завдання на інше.
Принадність цього методу в його гнучкості
— Якщо ви відповіли на один електронний лист, зробіть паузу: чи хочете ви продовжувати відповідати на листи, чи є щось важливіше, чим ви хотіли б зайнятися?
— Якщо ви завершили якесь завдання, зробіть паузу: ви хочете перепочити чи вибрати наступну справу зі списку, щоб зосередитися на ній? Якщо ви помітили, що автоматично відкриваєте програму або сайт, які використовуєте для того, щоб відволіктися, зробіть паузу: чи є щось важливіше, що потребує вашої уваги?
— Якщо на вас щойно впала гора повідомлень і завдань, зробіть паузу — додайте їх у свій список і розставте пріоритети, обравши щось одне, на чому потрібно сконцентруватися (докладніше про це нижче).
— Пропрацювавши якийсь час, зробіть паузу: чи не хочеться вам розім'яти ноги, випити води, провітрити голову?
Ця пауза допомагає нам прокладати шлях серед хвиль хаосу і дозволяє більш свідомо проживати свій день.