Завжди перевіряйте рахунок. 20 порад гостю ресторану

1 серпня 2020, 11:50

У виборі просмаження м’яса довіртеся офіціантові, у виборі страви і вина довіряйте тільки собі

Коли бронюєте стіл заздалегідь, бронюйте не просто стіл, а стіл конкретний. Якщо ви раніше не бували в цьому ресторані, уточніть, які опції доступні: стіл біля вікна, в затишному куточку або в окремому кабінеті. Бо «просто стіл» може виявитися столом біля туалету. Взагалі-то в цьому немає нічого страшного, але романтичне побачення може стати не таким романтичним.

Відео дня

Про свої дієти й обмеження в їжі повідомляйте під час замовлення, а не тоді, коли страва вже опинилася на столі.

У виборі прожарювання м’яса довіртеся офіціантові, у виборі страви і вина довіряйте тільки собі.

Коли офіціант запитує, чи все вам сподобалося, це не просте запитання

Якщо можливо, запам’ятайте ім'я офіціанта, який вас обслуговує. Це знання стане в нагоді, якщо раптом ваш офіціант терміново вам знадобиться.

Не потрібно хамити офіціантові. Просто не треба.

Не дзвоніть власнику ресторану, щоб забронювати столик, попросити знижку, поскаржитися на неправильну консистенцію панакотти. Вперше він із радістю вам допоможе, вдруге люб’язно вислухає, починаючи з третього не братиме слухавку.

Якщо вам принесли рахунок на три хвилини пізніше, ніж ви розраховували, не поспішайте робити з цього головну новину дня у соцмережах. Ваші претензії до ресторану, якщо вони не дуже обґрунтовані, можуть більшою мірою зашкодити вашій репутації, ніж репутації закладу.

Зберігайте рахунок, якщо незадоволені обслуговуванням. Тоді в подальшій кореспонденції з адміністрацією закладу це допоможе керівникові ідентифікувати ваше замовлення і вжити відповідних заходів.

Завжди повертайте страву тільки в тому випадку, якщо вона дійсно зіпсоване: пригоріла, пересолена, має сторонні додатки. Іншими словами, якщо страва не відповідає загальноприйнятим уявленням про неї, а не тільки вашому власному.

Яким би люб’язним і професійним не був сомельє, уточніть перед замовленням вартість вина.

Наприкінці візиту ви можете покликати шеф-кухаря, щоб познайомитися з ним, подякувати йому або, навпаки, висловити претензію. Якщо шеф у закладі, він до вас обов’язково вийде. Але якщо ви замовили тільки тортик і каву, шефа в закладі може не бути.

Коли офіціант запитує, чи все вам сподобалося, це не просте запитання. Це найкращий момент, аби висловити захоплення або зауваження. У правильних ресторанах ваші слова обов’язково досягнуть потрібних (моїх) вух.

Чайові — це не особлива послуга, яку ви надаєте офіціантові, а важливий ритуал, поширений у всьому світі (крім Японії, я знаю). На відміну від США, де зазвичай залишають 20−25% від суми рахунку, в Україні розмір чайових стартує з 10%. Якщо ви залишаєте 10% — це означає, що все було нормально. А якщо все минуло чудово, ви можете бути трохи щедрішими.

Якщо вам дійсно сподобався ресторан, не рекомендуйте його всім-всім-всім — рекомендуйте адресно, враховуючи переваги тих, кому рекомендуєте. Адресна рекомендація — прицільніша і краще працює.

У цьому списку не 20 порад, як було заявлено, а 15, зокрема й ця. Найімовірніше, ви цього навіть не помітили. Тому завжди перевіряйте рахунок.

Текст публікується з дозволу автора

Оригінал

Приєднуйтесь до нашого телеграм-каналу Мнения НВ

Більше блогів тут

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X