З Катару в Нову Зеландію: найтриваліший у світі авіарейс. Блог Олександра Чебана

23 липня 2017, 05:37
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке
Тільки уявіть: 14,5 тисячі кілометрів на борту Боїнга 777, 18 годин над хмарами. Складно, довго?! Ні, якщо це рейс найкращої в світі авіакомпанії

Далекомагістральні маршрути - родзинка будь-якої великої авіакомпанії. Кілька компаній змагаються за право мати найтриваліший безпосадочний рейс. Довгий час цим правом користувалися Singapore Airlines з рейсом Нью-Йорк - Сінгапур (18 годин, 16 600 км) на Airbus A340-500. (До речі, його планують відновити в 2018-му, але вже на А350). В цьому році пальму першості утримують Qatar Airways з рейсом Доха - Окленд (Катар - Нова Зеландія).

Відео дня

Найголовнішим викликом для авіакомпанії на ультратривалих маршрутах є економіка. Адже на борту не тільки пасажири, а й кейтеринг, багаж і комерційний вантаж, а також максимально повне завантаження авіаційним гасом.

На рейсі Доха-Окленд Qatar Airways перевозить понад 100 тонн комерційних вантажів на тиждень. Відстані, які раніше були недосяжні для рейсів без посадки, вимагають нових і сучасних літаків, де показники економіки перевезення істотно виграють у попередніх поколінь повітряних суден.

Далекомагістральні маршрути - родзинка будь-якої великої авіакомпанії

Вибір припав на Боїнг 777-200LR, який був введений в експлуатацію в 2006 році. Відповідно до специфікації, 777-200LR може перевезти 317 пасажирів на відстань до 15840 км, а при зниженні завантаження - навіть далі!

Перейдемо безпосередньо до рейсу. І почнемо, мабуть, з аеропорту.

Будь-який тривалий стикувальний маршрут - це ще й комфорт в трансферному аеропорту. Hamad International Airport в Досі відкритий в 2014 році і є одним з найкращих у світі. Він впевнено увійшов до трійки моїх улюблених, поряд з Сінгапуром і Дубаєм. А все чому? Тому що тут є басейн і спа-центр, а це ідеально для відпочинку між рейсами. Ну а перше, що дивує, коли опиняєшся в терміналі аеропорту, це тиша, незважаючи на те, що літаки сідають і злітають тут щохвилини.

Піднімемося на борт!

Боїнг-777-200LR цього разу не біля телетрапа, а на стоянці, що дає можливість трохи зігрітися між кондиціонованим терміналом аеропорту і бортом літака. Порада: якщо летите з тривалим стикуванням навіть між жаркими країнами, візьміть теплий спортивний одяг. Дуже часто в терміналах аеропортів на Близькому Сході і в Азії прохолодно.

У салоні бізнес-класу 42 крісла, що повністю трансформуються в горизонтальне ліжко. Я лечу в економ-класі, який, втім, майже як бізнес на коротких рейсах. Не вірите? Читайте далі.

Моє крісло на наступні 16-18 годин. Нормальний стандартний крок крісла. Зі зростом 184 см мені було цілком комфортно. Кожному пасажиру - ковдра, подушка і невеликий дорожній набір.

Час в дорозі залежить від багатьох чинників - вітру, ешелону, завантаження, тому на цьому рейсі може варіювати в межах двох годин. Напевно, найбільше цікавить бортове харчування, адже 16-18 годин в дорозі - це немало.

Так виглядала гаряча вечеря з Дохи в Окленд:

З Окленда в Доху:

Потім протягом польоту двічі пропонують гарячі сендвічі та випічку:

А між ними, в умовно "тиху годину", пропонують коробку з комплектом снеків-перекусів:

Крім цього, на кухні в будь-який момент вам доступний бар, чай, кава, снеки, ті ж сендвічі (якщо пропустили їх під час сервісу). Таке відчуття, що це шведський стіл нон-стоп.

А вранці сніданок!

Можливо, я щось пропустив, тому що сплю в літаках прекрасно. На зворотному шляху мій фітнес-трекер показав 10,5 годин сну. На рейсі з Дохи в Окленд поспілкувався з екіпажем, прогулявся по салону. Фірмове підсвічування салону Боїнг, SkyInterior, дуже красиво виглядає.

Під час цього рейсу ви двічі зустрічаєте світанок: при вильоті з Дохи день за кілька годин змінюється ніччю, а в Окленді ви опиняєтеся за годину до світанку.

Не спиться в літаку? 3000 фільмів, тисячі годин музики і інших розваг у вашому розпорядженні. Моя порада: візьміть свої навушники з активною системою шумозаглушення, адже ті, які пропонують авіакомпанії навіть в бізнес-класі, зазвичай нікуди не годяться.

Обидві трилогії - "Володар Перснів" і "Гоббіт" - запросто протягом одного рейсу!

А далі... Окленд! І нові історії, дивовижна природа, враження, які не схожі ні на що більше.

Ласкаво просимо до Середзем'я!

Текст публікується з дозволу автора

Оригінал

Більше блогів тут

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Life
Залишайтесь в курсі подій з життя зірок, нових рецептів, краси та моди
Щосереди
Показати ще новини
Радіо НВ
X