Зовсім інша якість життя. Які готелі приваблюють гостей
Люди обирають місця, де вони відчувають, що про них подумали
Людина обирає місця, де відчуває гостинність на кожному етапі: від замовлення до останнього контакту на локації та післясмаку, що лишається після повернення додому. Під час вибору того самого місця відпочинку ці критерії є важливими, проте визначальним є зовсім інше.
1. Розташування, розташування і ще раз розташування
Коли я говорю про розташування, то передусім маю на увазі відстань до локації. Час на трансфер є одним з ключовим при виборі. Людина мислить часом, який у неї є, тому розглядає такі сценарії.
Перший — це одна ніч вихідними і сильне бажання вирватися з міста на природу. Витратити мінімум часу на організацію і швидко переключитися. Тут найцікавішими є локації поруч з містом, куди не треба довго їхати.
Другий — готель чи будинок, в які можна поїхати більше, ніж на один день. Тут складуть конкуренцію короткі поїздки за кордон та довші трансфери за місто. У цьому випадку людина може шукати готелі з цікавими сервісами або віддалені локації для усамітнення.
Третій — місце, де можна жити та працювати віддалено тривалий термін. Будинок на природі, цікаве місто за кордоном чи в Україні. Людина обирає локації, які закривають побут людини на довший час та дарують відчуття зовсім іншої якості життя.
2. Персоналізовані враження або «Як я тут почуватимусь?»
Не важливо, зупинявся гість у цьому готелі чи ні — фото, які він бачить на сайті чи в соцмережах готелю, викликають певні емоції: або надихають зупинитись в цьому готелі, або спонукають підшукати собі інше місце. Зазвичай потенційні мешканці звертають увагу на деталі: дізнаються про зручності, переглядають відгуки гостей, оцінюють архітектуру і дизайн. Якщо переглянувши все це, гість відчуває, що потрібно залишитись тут, то він сміливо забронює свій готель.
Люди полюють на унікальні місця для відпочинку та хочуть отримати досвід перебування, якого вони не мають у місті, квартирі чи будинку. Часто найсильніші враження дарує безпосередній контакт з природою, від моменту прокидання зранку і до спостереження за зірками вночі.
3. Дизайн та архітектура
Простір впливає на людину: підносить до небес або створює відчуття тривоги, збільшує насолоду від функціональності або змушує понервуватися через непрактичність. Після народження дітей ми з дружиною зрозуміли, що коли їздили в простір, не продуманий для дитини, то ні ми, ні діти якісно не відпочивали, а швидше бавилися в гру «це не можна».
Важливий контраст відчуттів
Якість простору ніколи не буває випадковою — його формують, і люди обирають місця, де вони відчувають, що про них подумали.
Також архітектура та дизайн — це про позитивний емоційний та інтелектуальний вплив. Людина сприймає не просто об'єм, поєднання ліній та матеріалів. Але в будь-якого простору є й інший вимір — те, що відчуває людина, яка зайшла всередину. На світі не існує двох людей, які однаково відреагують на той самий простір.

4. Найкращий готель — це не готель
Формати відпочинку зараз не мають жодних обмежень. Існують платформи, через які можна забронювати французьке шато та попрацювати з місцевими на виноробні, або віддалений будинок майже на краю світу. Деколи гості шукають готель з екстрапослугами, а деколи —стару бойківську хату, аби відчути те, як люди жили 100 років тому. Важливий контраст відчуттів — тоді, мабуть, найкраще можна відчувати життя.
5. Які гості зупиняються в готелі?
У Facebook є така опція, як вибір look-alike аудиторії для реклами. Він автоматично підбирає користувачів, які ще не є вашими клієнтами, але за тими чи іншими характеристиками схожі на потенційних гостей. Наприклад, цікавляться дизайном, відвідують концерти певних гуртів та надають перевагу відпочинку на природі. Якщо в цій аудиторії гість впізнає себе, то йому точно підійде цей готель і він зробить свій вибір на вашу користь.
6. Мінімум контактів
Безконтактний чекін та чекаут обирають дедалі частіше. Поселитися, замовити їжу чи будь-який додатковий сервіс можна безконтактно. Коли ми створювали перший будинок Космосу, ми одразу замислилися про те, як гість має потрапляти в готель, який розташований за 30 кілометрів від міста. Стійка та рецепція — точно не про наш концепт. Так з’явилась ідея встановити локбокс на задньому подвір'ї будинку. Гість заздалегідь отримує карту доїзду і вже на місці, за попередньо вказаним паролем, відкриває локбокс із ключем.
7. Солд аут!
Деяким гостям подобається відпочивати у локаціях, куди не так легко потрапити. Проте є і зворотній бік медалі: коли в цьому місці завжди зайнято, бажання чекати на вільну дату може зникнути. Але те, що це місце обирають, і є показником довіри.
Приєднуйтесь до нашого телеграм-каналу Мнения НВ
Більше блогів тут